Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu – zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać) – nagrać własne pliki – wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja 1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:
Uwaga: Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio: Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio: Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“. Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
🔄 Przypisanie pliku do usługi: ➡️ Pliki wygenerowane syntezatorem oraz własne nagrania możesz używać w IVR, kolejkowaniu i poczcie głosowej. ➡️ Do usługi Muzyka na czekanie możesz dodać tylko własny plik.
ℹ️ Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP: Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
📌 Kreator scenariuszy: Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
PIiki audio / Biblioteka mediów
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu
– zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać)
– nagrać własne pliki
– wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja

1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:

Uwaga:
Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio:
Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio:
Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“.
Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
🔄 Przypisanie pliku do usługi:
➡️ Pliki wygenerowane syntezatorem oraz własne nagrania możesz używać w IVR, kolejkowaniu i poczcie głosowej.
➡️ Do usługi Muzyka na czekanie możesz dodać tylko własny plik.
ℹ️ Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP:
Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
📌 Kreator scenariuszy:
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
🔗 Zobacz również:
Poczta głosowa
–
Zobacz bibliotekę mediów w naszym nowym panelu:
Tagi: Biblioteka mediów, IVONA, pliki audio, syntezator Ivona, syntezator mowy, zapowiedzi głosowe
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper