Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – przejść do innej pozycji w drzewie IVR
Idź do 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Idź do? Akcja umożliwia przeskok do innej pozycji w drzewie IVR. Dodatkowo można uruchomić komunikat dźwiękowy przed wykonaniem skoku.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – idź do
Dzięki usłudze możesz:
– przejść do innej pozycji w drzewie IVR
Idź do
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Idź do?

Akcja umożliwia przeskok do innej pozycji w drzewie IVR.
Dodatkowo można uruchomić komunikat dźwiękowy przed wykonaniem skoku.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR idź do
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja dokumenty do numeru doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana hasła SIP zoiper