Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – przeszukać tabelę z danymi, która została wgrana do systemu, – możesz przeszukać tabelę po numerze przychodzążcym lub po zmiennej
Sprawdź tabelę 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź tabelę?
Możesz wybrać czy szukać w tabeli numer źródłowy, docelowy czy zapamiętaną zmienną. Jeśli dana wartość zostanie znaleziona w tabeli to system przejdzie w drzewie IVR w dół. Jeśli wartość nie zostanie znaleziona to system przejdzie w drzewie IVR w prawo. Gdy w tabeli znajdzie się poszukiwana wartość można dodatkowo zapisać wartość z kolumny 2. W ten sposób można szukać i odczytywać różne informacje z własnych tabel i potem w zależności od wyniku odpowiednio kierować połączenie.
3. Tabele danych Możesz zarządzać wieloma tabelami danych: Do tabeli importujesz numer i opis. Kolumną obowiązkową jest numer.
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach “uruchom link” oraz “podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź tabelę
Dzięki usłudze możesz:
– przeszukać tabelę z danymi, która została wgrana do systemu,
– możesz przeszukać tabelę po numerze przychodzążcym lub po zmiennej
Sprawdź tabelę
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź tabelę?
Możesz wybrać czy szukać w tabeli numer źródłowy, docelowy czy zapamiętaną zmienną.
Jeśli dana wartość zostanie znaleziona w tabeli to system przejdzie w drzewie IVR w dół. Jeśli wartość nie zostanie znaleziona to system przejdzie w drzewie IVR w prawo. Gdy w tabeli znajdzie się poszukiwana wartość można dodatkowo zapisać wartość z kolumny 2. W ten sposób można szukać i odczytywać różne informacje z własnych tabel i potem w zależności od wyniku odpowiednio kierować połączenie.
3. Tabele danych


Możesz zarządzać wieloma tabelami danych:
Do tabeli importujesz numer i opis. Kolumną obowiązkową jest numer.
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach “uruchom link” oraz “podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR sprawdź tabelę
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper