Dzięki usłudze możesz:
- sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia
- uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia
- sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia
- uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia
Warunek czasu:
1. Warunek czasu dostępny jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa warunek czasu

Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie.
Do dyspozycji są ustawienia:
- dni tygodnia: podaj dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
- godzin pracy, np. od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 15:00
1. Warunek czasu dostępny jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa warunek czasu

Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie.
Do dyspozycji są ustawienia:
- dni tygodnia: podaj dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
- godzin pracy, np. od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 15:00
- zakres czasu: np. od godziny 15:00 w piątek do godziny 15:00 w sobotę
- polskich świąt jako dni wolnych,
- własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.

- polskich świąt jako dni wolnych,
- własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.
Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru.
Aby to zrobić na liście usług kliknij link "Konfiguruj" przy numerze do którego chcesz go przypisać:

Przykłady
a) Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma dzwonić konto SIP
a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta.

b) Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i w soboty od 8:00 do 14:00
W godzinach pracy ma być uruchomiona kolejka a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta i własne wolne dni.

Kreator scenariuszy IVR
Przy pomocy kreatora możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
tutaj
