Dzięki usłudze możesz: – odczytać dowolny tekst – użyć w tekście zmiennych
Odczytaj tekst: 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja odczytaj tekst:
Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
3. Dodatkowo w tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji uruchom link
Porada: Jeśli chciałbyś spersonalizować komunikat powitalny dla klienta, który do Ciebie dzwoni użyj akcji „Uruchom link” aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji „Uruchom link” musisz podać link www, który odpyta wskazany (Twój) zewnętrzny serwer i pobierze imię Twojego klienta na podstawie numeru. Wynik zapisujesz do zmiennej a następnie używasz jej w tekście jak poniżej:
Info: – jeżeli nie masz możliwości stworzenia linku pobierającego dane klienta i chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie użyj akcję powitanie, która pobiera dane z książki telefonicznej dostępnej w panelu – jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – odczytaj tekst
Dzięki usłudze możesz:
– odczytać dowolny tekst
– użyć w tekście zmiennych
Odczytaj tekst:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja odczytaj tekst:
Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
3. Dodatkowo w tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji uruchom link
Porada:
Jeśli chciałbyś spersonalizować komunikat powitalny dla klienta, który do Ciebie dzwoni użyj akcji „Uruchom link” aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji „Uruchom link” musisz podać link www, który odpyta wskazany (Twój) zewnętrzny serwer i pobierze imię Twojego klienta na podstawie numeru. Wynik zapisujesz do zmiennej a następnie używasz jej w tekście jak poniżej:
Info:
– jeżeli nie masz możliwości stworzenia linku pobierającego dane klienta i chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie użyj akcję powitanie, która pobiera dane z książki telefonicznej dostępnej w panelu
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR odczytaj tekst
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper