Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – odczytać dowolny tekst – użyć w tekście zmiennych
Odczytaj tekst: Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst. Do dyspozycji wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Porada: W tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji uruchom link – przykład: Chcesz spersonalizować komunikat powitalny klienta, który do Ciebie dzwoni – użyj akcji “Uruchom link” aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji podaj adres www, który odpyta Twój zewnętrzny serwer i pobierze imię klienta na podstawie numeru. Wynik zapisz do zmiennej i użyj jej w tekście jak poniżej:
ℹ️Info: – jeżeli chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie bez użycia linku wybierz akcję powitanie, która pobiera dane z książki telefonicznej dostępnej w panelu, – jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
📌Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – odczytaj tekst
Dzięki usłudze możesz:
– odczytać dowolny tekst
– użyć w tekście zmiennych
Odczytaj tekst:
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst.
Do dyspozycji wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Porada:
W tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji uruchom link
– przykład:
Chcesz spersonalizować komunikat powitalny klienta, który do Ciebie dzwoni – użyj akcji “Uruchom link” aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji podaj adres www, który odpyta Twój zewnętrzny serwer i pobierze imię klienta na podstawie numeru. Wynik zapisz do zmiennej i użyj jej w tekście jak poniżej:
ℹ️Info:
– jeżeli chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie bez użycia linku wybierz akcję powitanie, która pobiera dane z książki telefonicznej dostępnej w panelu,
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
📌Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR odczytaj tekst
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper