Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
➡️ Dzięki usłudze możesz: – uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach, – pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane), – zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi, – zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym, – wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer, – wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem) – pobrać biling według różnych filtrów, – pobrać nagrane rozmowy, – pobrać pliki audio z IVR. – definiować kolejki, – definiować przekierowania, – dodawać numery
➡️ Dzięki API możesz dodatkowo: – zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją, – transferować rozmowy na inny numer, – wysyłać i odbierać wiadomości SMS
➡️ Dzięki API możesz zarządzać: – numerami telefonów, – kontami SIP, – kolejkami, – scenariuszami IVR
ℹ️ Jak działa API? – możesz odpytywać nasze API w celu pobrania różnych danych, – API może wywoływać webhook w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego, przekazując w żądaniu różne zmienne opisujące to zdarzenie.
Instalacja usługi możliwa jest w panelu w zakładce “Moje Usługi”, pod dolną belką w “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi API SOAP w ustawieniach zobaczysz unikalny klucz API, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aby dodać usługę kliknij Wirtualna Centrala > Usługi > Dodaj usługę > SuperVoIP API
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Po aktywacji usługi znajdziesz dostęp do API SOAP oraz API REST.
W ustawieniach API SOAP klucz wygeneruje się automatycznie. W Ustawieniach API REST będziesz mógł wygenerować własne klucze API. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu / wygenerowaniu klucza API.
🔄 Webhook:
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL. W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
⚠️ W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Rest API dostępne jest w nowym panelu.
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL. W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Przejdź do ustawień Rest API:
ℹ️ Info (dotyczy API SOAP): 🔗 Gotową aplikację do testów napisaną w języku PHP można uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/ Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API. 🔗 Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.phpWSDL
⚠️ Uwaga: Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > API
SuperVoIP API
➡️ Dzięki usłudze możesz:
– uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach,
– pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane),
– zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi,
– zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym,
– wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer,
– wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem)
– pobrać biling według różnych filtrów,
– pobrać nagrane rozmowy,
– pobrać pliki audio z IVR.
– definiować kolejki,
– definiować przekierowania,
– dodawać numery
➡️ Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS
➡️ Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR
ℹ️ Jak działa API?
– możesz odpytywać nasze API w celu pobrania różnych danych,
– API może wywoływać webhook w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego, przekazując w żądaniu różne zmienne opisujące to zdarzenie.
Dokumentacja API:
🔗 API soap: https://panel.supervoip.pl/api/SoapApi/documentation_pdf
🔗 API rest: https://restapi.supervoip.pl/
Instalacja usługi:
Instalacja usługi możliwa jest w panelu w zakładce “Moje Usługi”, pod dolną belką w “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi API SOAP w ustawieniach zobaczysz unikalny klucz API, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aby dodać usługę kliknij Wirtualna Centrala > Usługi > Dodaj usługę > SuperVoIP API
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Po aktywacji usługi znajdziesz dostęp do API SOAP oraz API REST.
W ustawieniach API SOAP klucz wygeneruje się automatycznie. W Ustawieniach API REST będziesz mógł wygenerować własne klucze API. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu / wygenerowaniu klucza API.
🔄 Webhook:
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL.
W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
⚠️ W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Rest API dostępne jest w nowym panelu.
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL.
W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Przejdź do ustawień Rest API:
ℹ️ Info (dotyczy API SOAP):
🔗 Gotową aplikację do testów napisaną w języku PHP można uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/
Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API.
🔗 Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.phpWSDL
⚠️ Uwaga:

Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Tagi: API, API REST, API SOAP, dokumentacja api, SuperVoIP API, webhook
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper