Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach, – pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane), – zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi, – zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym, – wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer, – wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem) – pobrać biling według różnych filtrów, – pobrać nagrane rozmowy, – pobrać pliki audio z IVR. – definiować kolejki, – definiować przekierowania, – dodawać numery
Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS
Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR
Jak działa API? – możesz odpytywać nasze API w celu pobrania różnych danych, – API może wywoływać webhook w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego, przekazując w żądaniu różne zmienne opisujące to zdarzenie.
Instalacja usługi możliwa jest w panelu w zakładce “Moje Usługi”, pod dolną belką w “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi API SOAP w ustawieniach zobaczysz unikalny klucz API, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > SuperVoIP API
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Po aktywacji usługi znajdziesz dostęp do API SOAP oraz API REST.
W ustawieniach API SOAP klucz wygeneruje się automatycznie. W Ustawieniach API REST będziesz mógł wygenerować własne klucze API. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu / wygenerowaniu klucza API.
Webhook:
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL. W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Rest API dostępne jest w nowym panelu.
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL. W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Przejdź do ustawień Rest API:
Info (dotyczy API SOAP): • Gotową aplikację do testów napisaną w języku PHP można uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/ Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API. • Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.phpWSDL
Uwaga: Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > API
SuperVoIP API
Dzięki usłudze możesz:
– uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach,
– pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane),
– zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi,
– zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym,
– wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer,
– wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem)
– pobrać biling według różnych filtrów,
– pobrać nagrane rozmowy,
– pobrać pliki audio z IVR.
– definiować kolejki,
– definiować przekierowania,
– dodawać numery
Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS
Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR
Jak działa API?
– możesz odpytywać nasze API w celu pobrania różnych danych,
– API może wywoływać webhook w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego, przekazując w żądaniu różne zmienne opisujące to zdarzenie.
Dokumentacja API:
API soap: https://panel.supervoip.pl/api/SoapApi/documentation_pdf
API rest: https://restapi.supervoip.pl/
Instalacja usługi:
Instalacja usługi możliwa jest w panelu w zakładce “Moje Usługi”, pod dolną belką w “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi API SOAP w ustawieniach zobaczysz unikalny klucz API, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > SuperVoIP API
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Po aktywacji usługi znajdziesz dostęp do API SOAP oraz API REST.
W ustawieniach API SOAP klucz wygeneruje się automatycznie. W Ustawieniach API REST będziesz mógł wygenerować własne klucze API. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu / wygenerowaniu klucza API.
Webhook:
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL.
W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Rest API dostępne jest w nowym panelu.
Aby uruchomić wysyłanie webhooka, wystarczy wpisać w polu “Webhook” adres URL.
W API SOAP w adresie URL należy użyć nazw zmiennych, które zostaną automatycznie zastąpione odpowiednimi wartościami.
W Rest API wartości zmiennych będą wysyłane w formacie XML. Przejdź do ustawień Rest API:
Info (dotyczy API SOAP):
• Gotową aplikację do testów napisaną w języku PHP można uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/
Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API.
• Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.phpWSDL
Uwaga:

Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Tagi: API, API REST, API SOAP, dokumentacja api, SuperVoIP API, webhook
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper