Dzięki usłudze możesz: – przeszukać tabelę z danymi, która została wgrana do systemu, – możesz przeszukać tabelę po numerze przychodzążcym lub po zmiennej
Sprawdź tabelę 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź tabelę?
Możesz wybrać czy szukać w tabeli numer źródłowy, docelowy czy zapamiętaną zmienną. Jeśli dana wartość zostanie znaleziona w tabeli to system przejdzie w drzewie IVR w dół. Jeśli wartość nie zostanie znaleziona to system przejdzie w drzewie IVR w prawo. Gdy w tabeli znajdzie się poszukiwana wartość można dodatkowo zapisać wartość z kolumny 2. W ten sposób można szukać i odczytywać różne informacje z własnych tabel i potem w zależności od wyniku odpowiednio kierować połączenie.
3. Tabele danych Możesz zarządzać wieloma tabelami danych:
Do tabeli importujesz numer i opis. Kolumną obowiązkową jest numer.
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź tabelę
Dzięki usłudze możesz:
– przeszukać tabelę z danymi, która została wgrana do systemu,
– możesz przeszukać tabelę po numerze przychodzążcym lub po zmiennej
Sprawdź tabelę
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź tabelę?
Możesz wybrać czy szukać w tabeli numer źródłowy, docelowy czy zapamiętaną zmienną.
Jeśli dana wartość zostanie znaleziona w tabeli to system przejdzie w drzewie IVR w dół. Jeśli wartość nie zostanie znaleziona to system przejdzie w drzewie IVR w prawo. Gdy w tabeli znajdzie się poszukiwana wartość można dodatkowo zapisać wartość z kolumny 2. W ten sposób można szukać i odczytywać różne informacje z własnych tabel i potem w zależności od wyniku odpowiednio kierować połączenie.
3. Tabele danych
Możesz zarządzać wieloma tabelami danych:
Do tabeli importujesz numer i opis. Kolumną obowiązkową jest numer.
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR sprawdź tabelę
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper