Dzięki usłudze możesz:
- odczytać dowolny tekst,
- użyć w tekście zmiennych
- odczytać dowolny tekst,
- użyć w tekście zmiennych
Odczytaj tekst:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja odczytaj tekst?

Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona.
3. Dodatkowo w tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji "Uruchom link"
Jeśli chciałbyś spersonalizować komunikat powitalny dla klienta, który do Ciebie dzwoni użyj akcji "Uruchom link" aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji "Uruchom link" musisz podać link www, który odpyta wskazany (Twój) serwer i pobierze imię Twojego klienta na podstawie numeru. Wynik zapisujesz do zmiennej a następnie używasz jej w tekście jak poniżej:

Jeśli nie masz możliwości stworzenia linku pobierającego dane klienta i chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie użyj akcji Powitanie, która pobiera dane z książki adresowej dostępnej w panelu.
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja odczytaj tekst?

Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona.
3. Dodatkowo w tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji "Uruchom link"
Jeśli chciałbyś spersonalizować komunikat powitalny dla klienta, który do Ciebie dzwoni użyj akcji "Uruchom link" aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji "Uruchom link" musisz podać link www, który odpyta wskazany (Twój) serwer i pobierze imię Twojego klienta na podstawie numeru. Wynik zapisujesz do zmiennej a następnie używasz jej w tekście jak poniżej:

Jeśli nie masz możliwości stworzenia linku pobierającego dane klienta i chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie użyj akcji Powitanie, która pobiera dane z książki adresowej dostępnej w panelu.
Kreator scenariuszy Więcej informacji
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.