Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– odczytać dowolny tekst
– użyć w tekście zmiennych

Odczytaj tekst:
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:

Akcja odczytuje w czasie rzeczywistym zdefiniowany tekst.
Do dyspozycji wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona

Porada:
W tekście możesz użyć zmiennych, które możesz uzyskać z akcji uruchom link
– przykład:
Chcesz spersonalizować komunikat powitalny klienta, który do Ciebie dzwoni – użyj akcji “Uruchom link” aby uzyskać imię klienta i zapisać je do zmiennej na podstawie numeru dzwoniącego. W akcji podaj adres www, który odpyta Twój zewnętrzny serwer i pobierze imię klienta na podstawie numeru. Wynik zapisz do zmiennej i użyj jej w tekście jak poniżej:

Info:
– jeżeli chcesz uruchomić spersonalizowane powitanie bez użycia linku wybierz akcję powitanie, która pobiera dane z książki telefonicznej dostępnej w panelu,
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat

Kreator scenariuszy 
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj