Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?
Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony. Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – autoryzacja
Dzięki usłudze możesz:
– zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?

Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony.
Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR autoryzacja
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper