Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?
Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony. Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – autoryzacja
Dzięki usłudze możesz:
– zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?

Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony.
Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR autoryzacja
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper