Dzięki usłudze możesz: – umożliwić pozostawienie wiadomości przez osobę dzwoniącą do Ciebie, – wysłać taką wiadomość na Twój adres e-mail.
Poczta głosowa 1. Akcjadostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Poczta głosowa?
Akcja uruchamia możliwość pozostawienia wiadomości przez dzwoniącego na Twój numer
Nagrane wiadomości: Przesyłane są na zdefiniowany adres e-mail po nagraniu wiadomości oraz dostępne są również do odsłuchania w panelu przez okres jednego miesiąca. Format plików MP3 64kbps 8kHz
Info: – akcja dostępna jest w IVR jeśli masz włączoną na koncie usługę Poczta głosowa
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – poczta głosowa
Dzięki usłudze możesz:
– umożliwić pozostawienie wiadomości przez osobę dzwoniącą do Ciebie,
– wysłać taką wiadomość na Twój adres e-mail.
Poczta głosowa
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Poczta głosowa?
Akcja uruchamia możliwość pozostawienia wiadomości przez dzwoniącego na Twój numer
Nagrane wiadomości:
Przesyłane są na zdefiniowany adres e-mail po nagraniu wiadomości oraz dostępne są również do odsłuchania w panelu przez okres jednego miesiąca. Format plików MP3 64kbps 8kHz
Info:
– akcja dostępna jest w IVR jeśli masz włączoną na koncie usługę Poczta głosowa
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Zobacz również:
Poczta głosowa
Tagi: IVR poczta głosowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper