Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję. – do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź numer przychodzący 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź numer przychodzący?
W tym przykładzie sprawdzamy numer który do nas dzwoni. Chcemy sprawdzić czy dzwoniący dzwoni z polskiego numeru, jeśli tak odtwarzamy komunikat: “Witamy po polsku”, jeśli nie jest z Polski odtwarzamy inny komunikat, np. “FlashBeauty”
3. Dodatkowo w tej akcji możesz sprawdzić czy numer posiada określone cyfry: W tym przypadku sprawdzamy czy numer zawiera z lewej strony cyfry 0044, w ten sposób możemy określić, że połączenie przychodzi prawdopodobnie z Wielkiej Brytanii.
Info: – tej akcji możesz użyć jeśli obsługujesz klientów również spoza Polski aby odtworzyć im inną zapowiedź lub skierować połączenie bezpośrednio do zespołu w tym języku.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź numer
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję.
– do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź numer przychodzący
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź numer przychodzący?
W tym przykładzie sprawdzamy numer który do nas dzwoni. Chcemy sprawdzić czy dzwoniący dzwoni z polskiego numeru, jeśli tak odtwarzamy komunikat: “Witamy po polsku”, jeśli nie jest z Polski odtwarzamy inny komunikat, np. “FlashBeauty”
3. Dodatkowo w tej akcji możesz sprawdzić czy numer posiada określone cyfry:

W tym przypadku sprawdzamy czy numer zawiera z lewej strony cyfry 0044, w ten sposób możemy określić, że połączenie przychodzi prawdopodobnie z Wielkiej Brytanii.
Info:
– tej akcji możesz użyć jeśli obsługujesz klientów również spoza Polski aby odtworzyć im inną zapowiedź lub skierować połączenie bezpośrednio do zespołu w tym języku.
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR sprawdź numer przychodzący
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper