Dzięki usłudze możesz: – sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję. – do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź numer przychodzący 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź numer przychodzący?
W tym przykładzie sprawdzamy numer który do nas dzwoni. Chcemy sprawdzić czy dzwoniący dzwoni z polskiego numeru, jeśli tak odtwarzamy komunikat: „Witamy po polsku”, jeśli nie jest z Polski odtwarzamy inny komunikat, np. „FlashBeauty”
3. Dodatkowo w tej akcji możesz sprawdzić czy numer posiada określone cyfry:
W tym przypadku sprawdzamy czy numer zawiera z lewej strony cyfry 0044, w ten sposób możemy określić, że połączenie przychodzi prawdopodobnie z Wielkiej Brytanii.
Info: – tej akcji możesz użyć jeśli obsługujesz klientów również spoza Polski aby odtworzyć im inną zapowiedź lub skierować połączenie bezpośrednio do zespołu w tym języku.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź numer
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję.
– do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź numer przychodzący
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź numer przychodzący?
W tym przykładzie sprawdzamy numer który do nas dzwoni. Chcemy sprawdzić czy dzwoniący dzwoni z polskiego numeru, jeśli tak odtwarzamy komunikat: „Witamy po polsku”, jeśli nie jest z Polski odtwarzamy inny komunikat, np. „FlashBeauty”
3. Dodatkowo w tej akcji możesz sprawdzić czy numer posiada określone cyfry:
W tym przypadku sprawdzamy czy numer zawiera z lewej strony cyfry 0044, w ten sposób możemy określić, że połączenie przychodzi prawdopodobnie z Wielkiej Brytanii.
Info:
– tej akcji możesz użyć jeśli obsługujesz klientów również spoza Polski aby odtworzyć im inną zapowiedź lub skierować połączenie bezpośrednio do zespołu w tym języku.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR sprawdź numer przychodzący
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper