Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących, – godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia, – ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP, – powiadomienie o niedostępności numeru, – definiowanie czarnej listy numerów, nadawców SMS
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
Kliknij zakładkę Bezpieczeństwo > Połączenia i SMS
Przejdź do sekcji > Uprawnienia kont SIP
Ustawiając suwak na Tak odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
W kolumnie “Maksymalny koszt za minutę połączenia…” możesz ustalić blokadę z numerami dla których stawka za jedną minutę wynosi powyżej ustalonej kwoty, np. 1 PLN. Brak cyfry oznacza brak limitu.
Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG, np. USA.
• Monitorowanie dostępności numeru
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
Przejdź do sekcji > Monitorowanie numerów
Przejdź do sekcji > Monitoring numerów
• Ograniczenie czasu połączeń wychodzących
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz ograniczyć dni i godziny w jakich będą realizowane połączenia wychodzące.
Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
• Czarna lista numerów
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz “Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.
Przejdź do sekcji > Czarna lista numerów
Aby dodać numery do czarnej listy kliknij przycisk “Dodaj”
• Blokady wiadomości SMS
Możesz zablokować globalnie wszystkie przychodzące wiadomości SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) – przesuń suwak w prawo aby włączyć blokadę.
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz blokadę globalną i kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu z obsługą SMS – odznacz checboxy w sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS”, konfigurację zobacz tutaj
Czarna lista nadawców SMS Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS od indywidualnych nadawców dodaj ich numery lub nazwy do czarnej listy.
Przejdź do sekcji > Czarna lista nadawców SMS
Aby dodać numery lub nazwy indywidualnych nadawców SMS do czarnej listy kliknij przycisk “Dodaj”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Zakładka bezpieczeństwo
Ustawienia umożliwiają:
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
– godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
– ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
– powiadomienie o niedostępności numeru,
– definiowanie czarnej listy numerów, nadawców SMS
• Blokowanie / odblokowywanie połączeń wychodzących
Kliknij w Moje konto w zakładkę “Bezpieczeństwo”
Przejdź do sekcji > Połączenia wychodzące:
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
Kliknij zakładkę Bezpieczeństwo > Połączenia i SMS
Przejdź do sekcji > Uprawnienia kont SIP
Ustawiając suwak na Tak odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę.
W kolumnie “Maksymalny koszt za minutę połączenia…” możesz ustalić blokadę z numerami dla których stawka za jedną minutę wynosi powyżej ustalonej kwoty, np. 1 PLN. Brak cyfry oznacza brak limitu.
Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG, np. USA.
• Monitorowanie dostępności numeru
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
Przejdź do sekcji > Monitorowanie numerów
Przejdź do sekcji > Monitoring numerów
• Ograniczenie czasu połączeń wychodzących
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz ograniczyć dni i godziny w jakich będą realizowane połączenia wychodzące.
Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń

Przejdź do sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
• Czarna lista numerów
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz “Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.

Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.

Przejdź do sekcji > Czarna lista numerów
Aby dodać numery do czarnej listy kliknij przycisk “Dodaj”
• Blokady wiadomości SMS
Możesz zablokować globalnie wszystkie przychodzące wiadomości SMS (dla wszystkich numerów z obsługą SMS) – przesuń suwak w prawo aby włączyć blokadę.
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach wyłącz blokadę globalną i kliknij w “konfiguruj numer” przy numerze telefonu z obsługą SMS – odznacz checboxy w sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS”, konfigurację zobacz tutaj
Czarna lista nadawców SMS
Jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS od indywidualnych nadawców dodaj ich numery lub nazwy do czarnej listy.
Przejdź do sekcji > Czarna lista nadawców SMS
Aby dodać numery lub nazwy indywidualnych nadawców SMS do czarnej listy kliknij przycisk “Dodaj”
Zobacz również:
Przekierowanie SMS
–
Zobacz ustawienia zakładki bezpieczeństwo w naszym nowym panelu:
Tagi: Bezpieczeństwo, blokada połączeń, blokada SMS, Blokady połączeń wychodzących, czarna lista, EOG, jak odblokować rozmowy wychodzące, Jak zablokować numer, Monitorowanie dostępności, Monitorowanie numerów, Ograniczanie czasu połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper