Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Przekierowanie przychodzących wiadomości SMS – na konto SIP (w aplikacji lub na telefonie który wspiera odbiór wiadomości) – na adres email lub kilka adresów jednocześnie – na inny numer komórkowy (do 3 numerów jednocześnie) – możesz uruchomić zdefiniowany URL
Funkcja jest dostępna dla numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS.
Aby skonfigurować przekierowanie wiadomości SMS na numerze komórkowym kliknij w “konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
W sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS” zaznacz odpowiednio checboxy i uzupełnij pola dla przekierowań:
🛑 Blokada wiadomości SMS: – jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach odznacz checboxy i zapisz ustawienia – jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS globalnie na wszystkich numerach z obsługą SMS włącz blokadę SMS przychodzących w zakładce bezpieczeństwo w Blokady wiadomości SMS, zobacz tutaj
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze z obsługą SMS. Wybierz zakładkę Przekierowania SMS i uzupełnij pola dla przekierowań:
ℹ️ Info: • W przypadku przekierowania SMS na konto SIP wiadomości kierowane są na podłączone urządzenie SIP. ⚠️ Tylko jeśli urządzenie / aplikacja posiada obsługę wiadomości tekstowych bez konfiguracji numeru centrum SMS – np. funkcja Komunikaty (messages) – jak w niektórych modelach telefonów Grandstream oraz Yealink seria T5. • W przypadku przekierowania SMS na numer komórkowy jako nadawca widoczny jest numer, na którym ustawiono przekierowanie, a w treści wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a. ⚠️ przekierowanie na inny numer komórkowy taryfikowane są zgodnie z cennikiem SMS • W przypadku przekierowania SMS na adres e-mail w temacie wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a. 🔄 przyjście SMS może uruchamiać zdefiniowany URL z parametrami takimi jak: numer przychodzący, numer docelowy, tekst.
ℹ️ Treści SMS: 📌 Operator nie ma wpływu na otrzymywane treści wiadomości SMS ani ich nie monitoruje. Wiadomości przychodzące pochodzą od nadawców zewnętrznych. 🛑 Jeśli otrzymasz niepożądaną wiadomość (np. spam), możesz zablokować jej nadawcę w panelu klienta w zakładce Bezpieczeństwo Czarna lista nadawców SMS. ⚠️ Nie obsługujemy wiadomości graficznych w tym emoji (emotikonów) i MMS.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Przekierowanie SMS
Przekierowanie przychodzących wiadomości SMS
– na konto SIP (w aplikacji lub na telefonie który wspiera odbiór wiadomości)
– na adres email lub kilka adresów jednocześnie
– na inny numer komórkowy (do 3 numerów jednocześnie)
– możesz uruchomić zdefiniowany URL
Funkcja jest dostępna dla numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS.
Aby skonfigurować przekierowanie wiadomości SMS na numerze komórkowym kliknij w “konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:

W sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS” zaznacz odpowiednio checboxy i uzupełnij pola dla przekierowań:
🛑 Blokada wiadomości SMS:
– jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach odznacz checboxy i zapisz ustawienia
– jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS globalnie na wszystkich numerach z obsługą SMS włącz blokadę SMS przychodzących w zakładce bezpieczeństwo w Blokady wiadomości SMS, zobacz tutaj
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze z obsługą SMS. Wybierz zakładkę Przekierowania SMS i uzupełnij pola dla przekierowań:
ℹ️ Info:
• W przypadku przekierowania SMS na konto SIP wiadomości kierowane są na podłączone urządzenie SIP.
⚠️ Tylko jeśli urządzenie / aplikacja posiada obsługę wiadomości tekstowych bez konfiguracji numeru centrum SMS – np. funkcja Komunikaty (messages) – jak w niektórych modelach telefonów Grandstream oraz Yealink seria T5.
• W przypadku przekierowania SMS na numer komórkowy jako nadawca widoczny jest numer, na którym ustawiono przekierowanie, a w treści wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a.
⚠️ przekierowanie na inny numer komórkowy taryfikowane są zgodnie z cennikiem SMS
• W przypadku przekierowania SMS na adres e-mail w temacie wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a.
🔄 przyjście SMS może uruchamiać zdefiniowany URL z parametrami takimi jak: numer przychodzący, numer docelowy, tekst.
ℹ️ Treści SMS:
📌 Operator nie ma wpływu na otrzymywane treści wiadomości SMS ani ich nie monitoruje. Wiadomości przychodzące pochodzą od nadawców zewnętrznych.
🛑 Jeśli otrzymasz niepożądaną wiadomość (np. spam), możesz zablokować jej nadawcę w panelu klienta w zakładce Bezpieczeństwo
⚠️ Nie obsługujemy wiadomości graficznych w tym emoji (emotikonów) i MMS.
🔗 Zobacz również:
Usługa SMS
IVR (akcja) – wyślij SMS
Zakładka bezpieczeństwo
Tagi: przekierowanie SMS
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper