Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) – dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Ważne: urządzenie / aplikacja loguje się do konta SIP, nie do panelu klienta – nie używaj danych logowania do panelu abonenckiego!
Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne – a jeśli urządzenie nadal się rejestruje się: – zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS – zalecamy TCP – zmień port SIP z 5060 na 5090
na routerze: – upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG – wyłącz również funkcję UPnP – zmień ustawienia NAT na symetryczne – zmień serwer DNS np. na Google (8.8.8.8 i 8.8.4.4) – zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów
Ważne: Nie wykonuj wszystkich zaleceń naraz, zazwyczaj pomaga zmiana transportu na TCP i/lub wyłączenie funkcji SIP ALG na routerze. Po każdej zmianie ponownie zrestartuj urządzenie i odczekaj kilka minut aż nawiąże połączenie. Jeśli powyższe czynności nie pomogą zapytaj dostawcę internetu czy nie blokuje połączeń VoIP oraz czy nie musi znać adresu MAC Twojego urządzenia. Jeżeli posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny). Jeśli chcesz korzystać z aplikacji, odinstaluj ją i zainstaluj ponownie, zaznaczając wszystkie zgody, lub spróbuj zainstalować inną aplikację. Jeżeli używasz aplikacji na komórce zobacz tutaj
Info: Dane konfiguracyjne wysyłane są w wiadomości e-mail: SuperVoIP.pl – Twoje hasło do konta SIP
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) – dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Ważne: urządzenie / aplikacja loguje się do konta SIP, nie do panelu klienta – nie używaj danych logowania do panelu abonenckiego!
jak zmienić hasło do konta SIP
Hasło do konta SIP możesz zmienić w panelu – zobacz
Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne – a jeśli urządzenie nadal się rejestruje się:
– zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS – zalecamy TCP
– zmień port SIP z 5060 na 5090
na routerze:
– upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG
– wyłącz również funkcję UPnP
– zmień ustawienia NAT na symetryczne
– zmień serwer DNS np. na Google (8.8.8.8 i 8.8.4.4)
– zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów
Ważne:
tutaj
Nie wykonuj wszystkich zaleceń naraz, zazwyczaj pomaga zmiana transportu na TCP i/lub wyłączenie funkcji SIP ALG na routerze. Po każdej zmianie ponownie zrestartuj urządzenie i odczekaj kilka minut aż nawiąże połączenie. Jeśli powyższe czynności nie pomogą zapytaj dostawcę internetu czy nie blokuje połączeń VoIP oraz czy nie musi znać adresu MAC Twojego urządzenia. Jeżeli posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny). Jeśli chcesz korzystać z aplikacji, odinstaluj ją i zainstaluj ponownie, zaznaczając wszystkie zgody, lub spróbuj zainstalować inną aplikację. Jeżeli używasz aplikacji na komórce zobacz
Info:
Dane konfiguracyjne wysyłane są w wiadomości e-mail:
SuperVoIP.pl – Twoje hasło do konta SIP
Zobacz również:
Podstawowa konfiguracja i zmiana hasła konta SIP
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Aplikacja na komórce nie działa poprawnie
Tagi: błąd rejestracji, DNS Google, konto SIP nie loguje się, pierwsze logowanie SIP, rejestracja SIP, SIP ALG
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper