Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina: numer wywoływany: numer wywołujący: sieć wychodząca:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Mój numer jest nieosiągalny z innych sieci
Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina:
numer wywoływany:
numer wywołujący:
sieć wychodząca:
Tagi: numer nieosiągalny z innej sieci
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP