Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina: numer wywoływany: numer wywołujący: sieć wychodząca:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Mój numer jest nieosiągalny z innych sieci
Jeżeli Twój numer telefonu w SuperVoIP nie jest osiągalny z innych sieci oraz nie ma widocznych w panelu wpisów w billingu połączeń przychodzących problem jest po stronie operatora realizującego połączenie. Jeżeli testujesz połączenie ze swojego numeru, np. komórkowego i po wybraniu numeru połączenie jest natychmiast rozłączane lub otrzymujesz komunikat, że nie ma takiego numeru, wówczas możesz zgłosić reklamację do operatora numeru z którego występuje problem z nawiązaniem połączenia.
Aby przyśpieszyć rozwiązanie problemu możemy również zgłosić kanałem operatorskim problem do operatora sieci wywołującej, w tym celu wyślij do nas zgłoszenie podając przykłady nieudanych połączeń zgodnie z poniższym schematem:
data / godzina:
numer wywoływany:
numer wywołujący:
sieć wychodząca:
Tagi: numer nieosiągalny z innej sieci
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper