Do konfiguracji urządzenia VoIP lub aplikacji potrzebujesz:
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w swoim panelu w zakładce „Moje Konto > Usługi”
W niektórych urządzeniach znajdują się dwa podobne pola niezbędne do konfiguracji, np. nazwa i użytkownik (register name / user name), wpisz tę samą wartość > swój numer konta SIP.
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Hasło do konta SIP można zmienić w panelu w zakładce „Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie w wierszu „Hasło do konta SIP” kliknij w „Zmień hasło”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Podstawowa konfiguracja SIP i zmiana hasła SIP
Do konfiguracji urządzenia VoIP lub aplikacji potrzebujesz:
Numer konta SIP: 7 cyfrowy numer najczęściej rozpoczynający się 12XXXXX, który jest nazwą użytkownika / user ID w urządzeniu. Numer konta SIP znajdziesz w swoim panelu w zakładce „Moje Konto > Usługi”
W niektórych urządzeniach znajdują się dwa podobne pola niezbędne do konfiguracji, np. nazwa i użytkownik (register name / user name), wpisz tę samą wartość > swój numer konta SIP.
Hasło do konta SIP: hasło wysyłane jest na adres e-mail (po weryfikacji abonenta) oraz po dodaniu kolejnego konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu.
Hasło do konta SIP można zmienić w panelu w zakładce „Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie w wierszu „Hasło do konta SIP” kliknij w „Zmień hasło”
Serwer / proxy: sip.supervoip.pl
Protokół: UDP / TCP / TLS. Zalecamy TCP
Port: 5060
Zobacz również:
Nasze adresy IP, porty SIP UDP, TLS i TCP, kodeki i protokoły.
Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Konfiguracja urządzeń
Tagi: dane konfiguracyjne, hasło do konta SIP, hasło sip, konfiguracja SIP, podstawowa konfiguracja SIP, zmiana hasła konta SIP, zmiana hasła SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP