Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii: 1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG. 2. Wyłącz firewall na routerze. 3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Rozmowy rozłączają się po 30 sekundach
Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii:
1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG.
2. Wyłącz firewall na routerze.
3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Aplikacja na komórce nie działa poprawnie
Tagi: X-Lite
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń