Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii: 1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG. 2. Wyłącz firewall na routerze. 3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Rozmowy rozłączają się po 30 sekundach
Przyczynę rozłączania rozmów może rozwiązać jedna z poniższych sugestii:
1. Sprawdź i ewentualnie wyłącz na routerze funkcję SIP ALG.
2. Wyłącz firewall na routerze.
3. Upewnij się u dostawcy Internetu czy masz publiczny adres IP (jest to częsty problem przy łączu poprzez sieć GSM), adres IP może być dynamiczny.
Jeżeli korzystasz z aplikacji X-lite wyłącz funkcję „In times of network disruption, automatically hang up calls after”. Opcja ta znajduje się w menu Options/advanced/network
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Aplikacja na komórce nie działa poprawnie
Tagi: X-Lite
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń