Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym możesz zalogować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr.
• Do panelu możesz logować się loginem lub adresem e-mail – jeśli został on wcześniej ustawiony również jako login. • Adres e-mail możesz wykorzystać do przypomnienia hasła w przypadku gdy nie pamiętasz loginu. • Zmianę loginu na adres e-mail możesz wprowadzić w zakładceDanepo zalogowaniu do panelu.
Jeżeli zapomniałeś hasło lub login użyj opcji: “zapomniałeś hasła?” Jeżeli nie znasz loginu wpisz e-mail podany przy rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Wiadomość przypominająca zawiera link do zmiany hasła, kliknij ten link i wprowadź nowe hasło:
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz – skopiuj ten link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki. • Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk “Dalej” otwórz link w innej przeglądarce. • Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane w panelu.
Do panelu możesz logować się zarówno loginem, jak i adresem e-mail.
Jeżeli zapomniałeś dane logowania kliknij: “Przypomnij hasło” i podaj adres e-mail użytkownika:
Wiadomość przypominająca zawiera link do zmiany hasła, kliknij ten link i wprowadź nowe hasło:
Jeśli po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymujesz informację, że użytkownik nie istnieje: • Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą i upewnij się, na jaki adres e-mail ostatnio otrzymywałeś nasze powiadomienia. • Wprowadź ten sam, ostatnio używany adres e-mail. • Jeśli otrzymałeś od nas informację o usunięciu konta, nie próbuj się logować – konto zostało trwale usunięte i nie jest już dostępne. • Jeśli utraciłeś dane logowania, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie
Porada: • Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Logowanie do panelu klienta
W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym możesz zalogować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr.
Logowanie do panelu następuje pod adresem: https://panel.supervoip.pl
• Do panelu możesz logować się loginem lub adresem e-mail – jeśli został on wcześniej ustawiony również jako login.
• Adres e-mail możesz wykorzystać do przypomnienia hasła w przypadku gdy nie pamiętasz loginu.
• Zmianę loginu na adres e-mail możesz wprowadzić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
Jeżeli zapomniałeś hasło lub login użyj opcji: “zapomniałeś hasła?” Jeżeli nie znasz loginu wpisz e-mail podany przy rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Wiadomość przypominająca zawiera link do zmiany hasła, kliknij ten link i wprowadź nowe hasło:
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz – skopiuj ten link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk “Dalej” otwórz link w innej przeglądarce.
• Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane w panelu.
Logowanie do panelu następuje pod adresem: https://panel2.supervoip.pl
Do panelu możesz logować się zarówno loginem, jak i adresem e-mail.
Jeżeli zapomniałeś dane logowania kliknij: “Przypomnij hasło” i podaj adres e-mail użytkownika:
Wiadomość przypominająca zawiera link do zmiany hasła, kliknij ten link i wprowadź nowe hasło:
Jeśli po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymujesz informację, że użytkownik nie istnieje:
• Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą i upewnij się, na jaki adres e-mail ostatnio otrzymywałeś nasze powiadomienia.
• Wprowadź ten sam, ostatnio używany adres e-mail.
• Jeśli otrzymałeś od nas informację o usunięciu konta, nie próbuj się logować – konto zostało trwale usunięte i nie jest już dostępne.
• Jeśli utraciłeś dane logowania, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie
Porada:
• Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Tagi: hasło do panelu, logowanie do panelu, problem z logowaniem do panelu, zalogować się do panelu, zapomniałem hasło, zmiana hasła do panelu, zmiana hasła logowania
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper