Adres e-mail
Temat
Numer telefonu do kontaktu / Imię i nazwisko / Nazwa firmyPodaj numer telefonu do kontaktu, jeżeli jesteś naszym klientem numer konta SIP lub login przyśpieszy odpowiedź. Jeżeli masz dostęp do panelu abonenckiego skorzystaj z zakładki Kontakt w panelu.
OpisWprowadź szczegóły dotyczące Twojego zgłoszenia. Konsultant naszego działu wsparcia postara się udzielić odpowiedzi najszybciej, jak to możliwe. Jeśli chcesz dodać załącznik, poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i w odpowiedzi prześlij plik bezpośrednio ze swojej poczty e-mail.
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper