Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego oraz są dostępne w panelu w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
⚠️ Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> “Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur. 🔄 Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Faktury wysyłane są automatycznie na główny adres e-mail konta abonenckiego oraz adresy dodatkowe, są również dostępne w panelu: Finanse > Rozliczenia > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu.
⚠️ Jeżeli jest zaznaczona jest opcja jednej faktury zbiorczej wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Profil > Ustawienia rozliczeń można dodać adresy e-mail dla wysyłki faktur. 🔄 Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować odpowiedni poziom dostępu, np. tylko do rozliczeń.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Gdzie znajdę fakturę?
Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego oraz są dostępne w panelu w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
⚠️ Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> “Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur.
🔄 Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Faktury wysyłane są automatycznie na główny adres e-mail konta abonenckiego oraz adresy dodatkowe, są również dostępne w panelu: Finanse > Rozliczenia > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu.
⚠️ Jeżeli jest zaznaczona jest opcja jednej faktury zbiorczej wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Profil > Ustawienia rozliczeń można dodać adresy e-mail dla wysyłki faktur.
🔄 Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować odpowiedni poziom dostępu, np. tylko do rozliczeń.
🔗 Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zawarcie umowy, okres testowy
Logowanie do panelu klienta
Tagi: brak faktury, duplikat faktury, faktura, wysyłka faktury
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper