Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Kliknij na “konfiguruj numer” lub ikonę koła zębatego przy numerze telefonu
Zaznacz > Przekierowanie bezwarunkowe: Wpisz numer na który ma zostać włączone przekierowanie, numer zagraniczny poprzedź dwoma zerami. Jeżeli zaznaczysz, że ma wyświetlać się numer przychodzący możesz wyrazić zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG co spowoduje naliczenie wyższej opłaty za połączenie przekierowane (stawkę zobaczysz po wpisaniu numeru). Jeżeli zaznaczysz opcję prezentacji połączenia numerem losowym przy połączeniu spoza EOG, system podmieni numer przychodzący np. z USA na numer losowy np. 612504999. Jeżeli prezentacja przyjdzie numerem EOG zostanie przekazana na numer przekierowany bez żadnej zmiany.
Info: • Połączenie przekierowane (wychodzące) domyślnie realizuje konto SIP do którego jest przypisany konfigurowany numer, możesz zmienić konto SIP dla połączeń wychodzących realizowanych przez usługę:
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie bezwarunkowe
⚠️ W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Wybierz prezentację: – jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym – jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym 🔄 Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia w Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
• Przekierowanie warunkowe:
W “konfiguruj numer” zaznacz > Przekierowanie warunkowe
Przekierowanie warunkowe zastosuj kiedy chcesz aby system zadzwonił na konto SIP lub kilka SIP a następnie po sprawdzeniu warunków przekierował połączenie na numer zewnętrzny. Przy przekierowaniu warunkowym następuje połączenie na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków następuje przekierowanie. Dostępne warunki: “nie odbiera”, “zajęty” lub “niedostępny”
W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie warunkowe
⚠️ W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Wybierz prezentację: – jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym – jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym 🔄 Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia w Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzących.
⚠️ Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących: zobacz Cennik połączeń
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Przekierowanie połączeń
• Przekierowanie bezwarunkowe:
Kliknij na “konfiguruj numer” lub ikonę koła zębatego
przy numerze telefonu
Zaznacz > Przekierowanie bezwarunkowe:
Wpisz numer na który ma zostać włączone przekierowanie, numer zagraniczny poprzedź dwoma zerami. Jeżeli zaznaczysz, że ma wyświetlać się numer przychodzący możesz wyrazić zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG co spowoduje naliczenie wyższej opłaty za połączenie przekierowane (stawkę zobaczysz po wpisaniu numeru).
Jeżeli zaznaczysz opcję prezentacji połączenia numerem losowym przy połączeniu spoza EOG, system podmieni numer przychodzący np. z USA na numer losowy np. 612504999. Jeżeli prezentacja przyjdzie numerem EOG zostanie przekazana na numer przekierowany bez żadnej zmiany.
Info:

• Połączenie przekierowane (wychodzące) domyślnie realizuje konto SIP do którego jest przypisany konfigurowany numer, możesz zmienić konto SIP dla połączeń wychodzących realizowanych przez usługę:
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie bezwarunkowe
⚠️ W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, zobacz
Jak wybierać numer telefonu
Wybierz prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
🔄 Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia w Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
• Przekierowanie warunkowe:
W “konfiguruj numer” zaznacz > Przekierowanie warunkowe

Przekierowanie warunkowe zastosuj kiedy chcesz aby system zadzwonił na konto SIP lub kilka SIP a następnie po sprawdzeniu warunków przekierował połączenie na numer zewnętrzny.
Przy przekierowaniu warunkowym następuje połączenie na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków następuje przekierowanie.
Dostępne warunki: “nie odbiera”, “zajęty” lub “niedostępny”
W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie warunkowe
⚠️ W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, zobacz
Jak wybierać numer telefonu
Wybierz prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
🔄 Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia w Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzących.
⚠️ Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących: zobacz
🔗 Zobacz również:
Kolejkowanie połączeń
Jak dodać konto SIP
Jak kupić numer telefonu
–
📺 Zobacz konfigurację połączenia na konto SIP w naszym nowym panelu▶️
Tagi: przekierowanie bezwarunkowe, przekierowanie połączeń, przekierowanie warunkowe
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper