Kliknij na link „konfiguruj” przy numerze telefonu.
Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji „Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką Usługi globalne wybierz z listy rozwijanej Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze i dodatkowo przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania zobaczysz klikając w nazwę usługi „Poczta głosowa” pod belką „Usługi globalne”.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Poczta głosowa
Kliknij na link „konfiguruj” przy numerze telefonu.
Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji „Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką Usługi globalne wybierz z listy rozwijanej Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze i dodatkowo przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania zobaczysz klikając w nazwę usługi „Poczta głosowa” pod belką „Usługi globalne”.
Info:
Format plików MP3 64kbps 8kHz
Zobacz również:
IVR (akcja) – poczta głosowa
Tagi: poczta głosowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper