Dzięki usłudze możesz: – zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?
Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony. Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – autoryzacja
Dzięki usłudze możesz:
– zezwolić na wykonywanie dalszych akcji IVR po podaniu PIN-u lub po sprawdzeniu z jakiego numeru przychodzi połączenie.
Autoryzacja
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Autoryzacja?
Jeśli warunek jest spełniony wykonają się akcje poniżej. Jeśli warunek nie zostanie spełniony wykonają się akcje z prawej strony.
Akcja pyta o PIN lub autoryzuje na podstawie numeru, który dzwoni. Możesz zdefiniować PIN lub listę numerów i dodatkowo PIN.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR autoryzacja
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper