Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – uruchomić usługę kolejki, – ustalić czas kolejki, – włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID, – włączyć dodawanie numeru na który się dzwoni do pola Caller ID, – ustalić język komunikatów, – dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski.
Kolejka połączeń Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Aby akcja była dostępna jest w scenariuszu IVR dodaj usługę globalną Kolejki połączeń na dole strony poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”, następnie skonfiguruj kolejkę w usłudze i dodaj w scenariuszu IVR.
W akcji wybierz kolejkę z listy.
⚠️ Aby dodać akcję w scenariuszu musisz mieć aktywną usługę Kolejki połączeń
🔄 Funkcje dodatkowe i konfiguracja kolejki zobacz tutaj
📌 Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – kolejka połączeń
Dzięki usłudze możesz:
– uruchomić usługę kolejki,
– ustalić czas kolejki,
– włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID,
– włączyć dodawanie numeru na który się dzwoni do pola Caller ID,
– ustalić język komunikatów,
– dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski.
Kolejka połączeń
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Aby akcja była dostępna jest w scenariuszu IVR dodaj usługę globalną Kolejki połączeń na dole strony poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”, następnie skonfiguruj kolejkę w usłudze i dodaj w scenariuszu IVR.

W akcji wybierz kolejkę z listy.
⚠️ Aby dodać akcję w scenariuszu musisz mieć aktywną usługę Kolejki połączeń
tutaj
🔄 Funkcje dodatkowe i konfiguracja kolejki zobacz
📌 Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
🔗 Zobacz również:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Statystyki i lista połączeń
Tagi: kolejka połączeń IVR
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów chcę przenieść numer fakturowanie grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numery do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper