Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje

IVR (akcja) – kolejka połączeń

Dzięki usłudze możesz:
– uruchomić usługę kolejki,
– ustalić czas kolejki,
– włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID,
– włączyć dodawanie numeru na który się dzwoni do pola Caller ID,
– ustalić język komunikatów,
– dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski.

Kolejka połączeń
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:

Aby akcja była dostępna jest w scenariuszu IVR dodaj usługę globalną Kolejki połączeń na dole strony poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”, następnie skonfiguruj kolejkę w usłudze i dodaj w scenariuszu IVR.


W akcji wybierz kolejkę z listy.

⚠️ Aby dodać akcję w scenariuszu musisz mieć aktywną usługę Kolejki połączeń

🔄 Funkcje dodatkowe i konfiguracja kolejki zobacz mceclip0.png tutaj

📌 Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

🔗 Zobacz również:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Statystyki i lista połączeń