Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – rozmawiać bezpłatnie pomiędzy numerami wewnętrznymi – transferować (przełączać) rozmowę na inny numer wewnętrzny, numer miejski lub do kolejki połączeń – przydzielić numer wewnętrzny do konta SIP, do numeru miejskiego na koncie, do numeru zewnętrznego lub do kolejki połączeń – przechwytywać połączenia przychodzące na inne konta SIP i odbierać na swoim koncie Możesz zdefiniować numery 2 lub 3 cyfrowe.
➡️ Transferowanie rozmów Rozróżniamy dwa rodzaje transferów bezwarunkowe i warunkowe. Po odebraniu połączenia mamy dwie możliwości: • transferbezwarunkowy: Wybierz # i docelowy numer wewnętrzny. Rozmowa zostanie przełączona bezwarunkowo. Aby przyspieszyć przełączenie po numerze docelowym dodaj # • transferwarunkowy: Wybierz ** i docelowy numer wewnętrzny. System zawiesi obecne połączenie i połączy Cię z numerem do którego chcesz przełączyć rozmowę. Jeśli zdecydujesz się na transfer odłóż słuchawkę, jeśli chcesz powrócić do osoby dzwoniącej naciśnij * Zobaczwięcej:Jak przełączać (transferować) połączenia
➡️ Przechwytywanie rozmów Aby przechwycić połączenie wybierz: *8XXX gdzie XXX oznacza numer wewnętrzny, którego połączenie chcesz przechwycić, *8112 aby przechwycić aktualnie dzwoniące konto bez podawania numeru wewnętrznego.
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę wybierz w panelu zakładkę “Moje Usługi”.
2. Rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz: “Wirtualna centrala – numery wewnętrzne”
3. Zdefiniuj nazwy i numery wewnętrze dla kont SIP. Możesz również zdefiniować numery wewnętrzne dla numerów miejskich, numerów zewnętrznych oraz przypisać je do kolejek. 4. Po zatwierdzeniu możesz natychmiast korzystać z usługi, aby połączyć się z numerem wewnętrznym wystarczy wybrać zdefiniowany numer.
Kliknij Wirtualna Centrala > Numery wewnętrzne
“Dodaj numer” i przejdź do konfiguracji usługi:
🔄 Usługi Przekieruj na numer zewnętrzny oraz Przekieruj na swój numer zostały połączone w jedną, ujednoliconą usługę: Przekieruj na numer miejski. W niektórych miejscach może być widoczna stara nazwa, jednak funkcjonalność pozostaje taka sama.
ℹ️ Opis usług: • Połącz na wiele kont SIP: Pozwala skierować połączenie wewnętrzne równocześnie do 1-3 kont SIP, jak również określić kolejne warunki łączenia gdy nie odbiera, jest zajęty lub niedostępny. 💡 Funkcja przydatna, jeśli chcesz, by połączenie trafiło na kilka stanowisk jednocześnie lub w określonej kolejności. • Połącz / Przekieruj na numer miejski: Umożliwia podłączenie numeru wewnętrznego do numeru publicznego (stacjonarnego lub komórkowego) spoza sieci, w sieci lub na Twoim koncie. 💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać połączenie np. na infolinię, inny dział lub zewnętrzny numer obsługujący ruch przychodzący. • Uruchom kolejkę: Pozwala uzyskać połączenie wewnętrzne i przekazać je bezpośrednio do wybranej kolejki połączeń. 💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać rozmowę do innej grupy konsultantów.
ℹ️ Info: • Przy połączeniach wewnętrznych pomiędzy kontami SIP w Caller ID przekazujemy numer wewnętrzny i nazwę (opis). • Nie ma opłaty za numer wewnętrzny, można dodać dowolną ilość numerów w ramach usługi. • Nie ma opłaty za przekazanie połączenia na numer wewnętrzny podłączony na numer miejski w sieci.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Numery wewnętrzne
Dzięki usłudze możesz:
– rozmawiać bezpłatnie pomiędzy numerami wewnętrznymi
– transferować (przełączać) rozmowę na inny numer wewnętrzny, numer miejski lub do kolejki połączeń
– przydzielić numer wewnętrzny do konta SIP, do numeru miejskiego na koncie, do numeru zewnętrznego lub do kolejki połączeń
– przechwytywać połączenia przychodzące na inne konta SIP i odbierać na swoim koncie
Możesz zdefiniować numery 2 lub 3 cyfrowe.
➡️ Transferowanie rozmów
Rozróżniamy dwa rodzaje transferów bezwarunkowe i warunkowe. Po odebraniu połączenia mamy dwie możliwości:
• transfer bezwarunkowy:
Wybierz # i docelowy numer wewnętrzny. Rozmowa zostanie przełączona bezwarunkowo. Aby przyspieszyć przełączenie po numerze docelowym dodaj #
• transfer warunkowy:
Wybierz ** i docelowy numer wewnętrzny. System zawiesi obecne połączenie i połączy Cię z numerem do którego chcesz przełączyć rozmowę. Jeśli zdecydujesz się na transfer odłóż słuchawkę, jeśli chcesz powrócić do osoby dzwoniącej naciśnij *
Zobacz więcej: Jak przełączać (transferować) połączenia
➡️ Przechwytywanie rozmów
Aby przechwycić połączenie wybierz:
*8XXX gdzie XXX oznacza numer wewnętrzny, którego połączenie chcesz przechwycić,
*8112 aby przechwycić aktualnie dzwoniące konto bez podawania numeru wewnętrznego.
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę wybierz w panelu zakładkę “Moje Usługi”.
2. Rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz: “Wirtualna centrala – numery wewnętrzne”

3. Zdefiniuj nazwy i numery wewnętrze dla kont SIP. Możesz również zdefiniować numery wewnętrzne dla numerów miejskich, numerów zewnętrznych oraz przypisać je do kolejek.

4. Po zatwierdzeniu możesz natychmiast korzystać z usługi, aby połączyć się z numerem wewnętrznym wystarczy wybrać zdefiniowany numer.
Kliknij Wirtualna Centrala > Numery wewnętrzne
“Dodaj numer” i przejdź do konfiguracji usługi:
🔄 Usługi Przekieruj na numer zewnętrzny oraz Przekieruj na swój numer zostały połączone w jedną, ujednoliconą usługę: Przekieruj na numer miejski.
W niektórych miejscach może być widoczna stara nazwa, jednak funkcjonalność pozostaje taka sama.
ℹ️ Opis usług:
• Połącz na wiele kont SIP:
Pozwala skierować połączenie wewnętrzne równocześnie do 1-3 kont SIP, jak również określić kolejne warunki łączenia gdy nie odbiera, jest zajęty lub niedostępny.
💡 Funkcja przydatna, jeśli chcesz, by połączenie trafiło na kilka stanowisk jednocześnie lub w określonej kolejności.
• Połącz / Przekieruj na numer miejski:
Umożliwia podłączenie numeru wewnętrznego do numeru publicznego (stacjonarnego lub komórkowego) spoza sieci, w sieci lub na Twoim koncie.
💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać połączenie np. na infolinię, inny dział lub zewnętrzny numer obsługujący ruch przychodzący.
• Uruchom kolejkę:
Pozwala uzyskać połączenie wewnętrzne i przekazać je bezpośrednio do wybranej kolejki połączeń.
💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać rozmowę do innej grupy konsultantów.
ℹ️ Info:
• Przy połączeniach wewnętrznych pomiędzy kontami SIP w Caller ID przekazujemy numer wewnętrzny i nazwę (opis).
• Nie ma opłaty za numer wewnętrzny, można dodać dowolną ilość numerów w ramach usługi.
• Nie ma opłaty za przekazanie połączenia na numer wewnętrzny podłączony na numer miejski w sieci.
🔗 Zobacz również:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Jak przełączać (transferować) połączenia
–
📺 Zobacz konfigurację usługi w naszym nowym panelu ▶️
Tagi: nr wew., numer wew, numery wewnętrzne, przechwytywanie rozmów, transferowanie rozmów
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk dokumenty do numeru grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak przenieść numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer Niemcy numer niemiecki numer USA numer zagraniczny poczta głosowa przeniesienie numeru przenieść numer do państwa przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper