Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– rozmawiać bezpłatnie pomiędzy numerami wewnętrznymi
– transferować (przełączać) rozmowę na inny numer wewnętrzny, numer miejski lub do kolejki połączeń
– przydzielić numer wewnętrzny do konta SIP, do numeru miejskiego na koncie, do numeru zewnętrznego lub do kolejki połączeń
– przechwytywać połączenia przychodzące na inne konta SIP i odbierać na swoim koncie
Możesz zdefiniować numery 2 lub 3 cyfrowe.

➡️ Transferowanie rozmów
Rozróżniamy dwa rodzaje transferów bezwarunkowe i warunkowe. Po odebraniu połączenia mamy dwie możliwości:
• transfer bezwarunkowy:
Wybierz # i docelowy numer wewnętrzny. Rozmowa zostanie przełączona bezwarunkowo. Aby przyspieszyć przełączenie po numerze docelowym dodaj #
• transfer warunkowy:
Wybierz ** i docelowy numer wewnętrzny. System zawiesi obecne połączenie i połączy Cię z numerem do którego chcesz przełączyć rozmowę. Jeśli zdecydujesz się na transfer odłóż słuchawkę, jeśli chcesz powrócić do osoby dzwoniącej naciśnij *
Zobacz więcej: Jak przełączać (transferować) połączenia

➡️ Przechwytywanie rozmów
Aby przechwycić połączenie wybierz:
*8XXX gdzie XXX oznacza numer wewnętrzny, którego połączenie chcesz przechwycić,
*8112 aby przechwycić aktualnie dzwoniące konto bez podawania numeru wewnętrznego.

Instalacja usługi:

1. Aby uruchomić usługę wybierz w panelu zakładkę “Moje Usługi”.

2. Rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz: “Wirtualna centrala – numery wewnętrzne”

3. Zdefiniuj nazwy i numery wewnętrze dla kont SIP. Możesz również zdefiniować numery wewnętrzne dla numerów miejskich, numerów zewnętrznych oraz przypisać je do kolejek.

4. Po zatwierdzeniu możesz natychmiast korzystać z usługi, aby połączyć się z numerem wewnętrznym wystarczy wybrać zdefiniowany numer.

🔄 Usługi Przekieruj na numer zewnętrzny oraz Przekieruj na swój numer zostały połączone w jedną, ujednoliconą usługę: Przekieruj na numer miejski.
W niektórych miejscach może być widoczna stara nazwa, jednak funkcjonalność pozostaje taka sama.


ℹ️ Opis usług:
• Połącz na wiele kont SIP:
Pozwala skierować połączenie wewnętrzne równocześnie do 1-3 kont SIP, jak również określić kolejne warunki łączenia gdy nie odbiera, jest zajęty lub niedostępny.
💡 Funkcja przydatna, jeśli chcesz, by połączenie trafiło na kilka stanowisk jednocześnie lub w określonej kolejności.
• Połącz / Przekieruj na numer miejski:
Umożliwia podłączenie numeru wewnętrznego do numeru publicznego (stacjonarnego lub komórkowego) spoza sieci, w sieci lub na Twoim koncie.
💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać połączenie np. na infolinię, inny dział lub zewnętrzny numer obsługujący ruch przychodzący.
• Uruchom kolejkę:
Pozwala uzyskać połączenie wewnętrzne i przekazać je bezpośrednio do wybranej kolejki połączeń.
💡 Funkcja przydatna gdy chcesz przekazać rozmowę do innej grupy konsultantów.

ℹ️ Info:
Przy połączeniach wewnętrznych pomiędzy kontami SIP w Caller ID przekazujemy numer wewnętrzny i nazwę (opis).
Nie ma opłaty za numer wewnętrzny, można dodać dowolną ilość numerów w ramach usługi.
Nie ma opłaty za przekazanie połączenia na numer wewnętrzny podłączony na numer miejski w sieci.

🔗 Zobacz również:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Jak przełączać (transferować) połączenia


📺 Zobacz konfigurację usługi w naszym nowym panelu ▶️