Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład: Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć: Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info: ・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR. ・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Trasowanie połączeń
Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć:
Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info:
・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Jak przełączać (transferować) połączenia
Tagi: trasowanie połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP