Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład: Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć: Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń” Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info: W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Trasowanie połączeń
Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć:

Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info:
W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Tagi: trasowanie połączeń
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń