Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego, są również dostępne na koncie w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> „Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur. Niezależnie na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Gdzie znajdę fakturę?
Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego, są również dostępne na koncie w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> „Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur. Niezależnie na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zawarcie umowy, okres testowy
Logowanie do panelu klienta
Tagi: brak faktury, duplikat faktury, faktura, wysyłka faktury
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper