Aby przechwycić połączenie przychodzące na inne konto SIP wybierz na klawiaturze telefonu:
*8XXX gdzie XXX oznacza numer wewnętrzny, którego połączenie chcesz przechwycić,
*8112 aby przechwycić aktualnie dzwoniące konto bez podawania numeru wewnętrznego.
Porada: • Możesz przypisać skrót w telefonie do klawisza programowalnego: wybierz typ tony DTMF / szybkie wybieranie / ściąganie połączeń w zależności od producenta urządzenia oraz modelu, wpisz wartość: *8112 • W telefonie Yealink wpisz wartość: *8112 dla funkcji „Ściąganie połączeń” w ustawieniach – Funkcje
Ważne: • Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne” z przypisanymi numerami wewnętrznymi do kont SIP. • Przechwytywanie działa dla połączeń przychodzących z zewnątrz, nie działa dla połączeń wewnętrznych. • Upewnij się, że urządzenie nie ignoruje znaku *
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Jak przechwytywać połączenia na swój telefon
Aby przechwycić połączenie przychodzące na inne konto SIP wybierz na klawiaturze telefonu:
*8XXX gdzie XXX oznacza numer wewnętrzny, którego połączenie chcesz przechwycić,
*8112 aby przechwycić aktualnie dzwoniące konto bez podawania numeru wewnętrznego.
Porada:
• Możesz przypisać skrót w telefonie do klawisza programowalnego: wybierz typ tony DTMF / szybkie wybieranie / ściąganie połączeń w zależności od producenta urządzenia oraz modelu, wpisz wartość: *8112
• W telefonie Yealink wpisz wartość: *8112 dla funkcji „Ściąganie połączeń” w ustawieniach – Funkcje
Ważne:
• Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne” z przypisanymi numerami wewnętrznymi do kont SIP.
• Przechwytywanie działa dla połączeń przychodzących z zewnątrz, nie działa dla połączeń wewnętrznych.
• Upewnij się, że urządzenie nie ignoruje znaku *
Zobacz również:
BLF
Tagi: jak przechwycić połączenie, jak przechwytywać, jak przejąć połączenie, jak przejmować połączenia, przechwytywanie połączeń, przejmowanie połączeń, ściąganie połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper