Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne

Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)

Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) – dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Urządzenie / aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta. Hasło do konta SIP możesz zmienić w panelu w zakładce „Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie kliknij w link „Zmień hasło” i wpisz nowe lub wygeneruj.

Jeżeli jesteś pewien, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne a urządzenie nadal się nie loguje:
– zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS
– zmień port SIP z 5060 na 5090

na routerze:
– upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG
– wyłącz również funkcję UPnP
– zmień ustawienia NAT na symetryczne
– zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów
– po każdej zmianie zrestaruj router

Jeśli powyższe czynności nie pomogą zapytaj dostawcę internetu czy nie blokuje połączeń VoIP oraz czy nie musi znać adresu MAC Twojego urządzenia. Jeżeli posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny). Jeśli używasz aplikacji odinstaluj i zainstaluj ją ponownie zaznaczając wszystkie zgody lub spróbuj zainstalować inną.

Info:
Dane konfiguracyjne wysyłane są w wiadomości e-mail:
SuperVoIP.pl – Twoje hasło do konta SIP

Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania