Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) – dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Urządzenie / aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta. Hasło do konta SIP możesz zmienić w panelu w zakładce „Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie kliknij w link „Zmień hasło” i wpisz nowe lub wygeneruj.
Jeżeli jesteś pewien, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne a urządzenie nadal się nie loguje: – zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS – zmień port SIP z 5060 na 5090
na routerze: – upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG – wyłącz również funkcję UPnP – zmień ustawienia NAT na symetryczne – zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów – po każdej zmianie zrestaruj router
Jeśli powyższe czynności nie pomogą zapytaj dostawcę internetu czy nie blokuje połączeń VoIP oraz czy nie musi znać adresu MAC Twojego urządzenia. Jeżeli posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny). Jeśli używasz aplikacji odinstaluj i zainstaluj ją ponownie zaznaczając wszystkie zgody lub spróbuj zainstalować inną.
Info: Dane konfiguracyjne wysyłane są w wiadomości e-mail: SuperVoIP.pl – Twoje hasło do konta SIP
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Problemy techniczne
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) – dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Urządzenie / aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta. Hasło do konta SIP możesz zmienić w panelu w zakładce „Moje usługi” > kliknij na numer konta SIP, następnie kliknij w link „Zmień hasło” i wpisz nowe lub wygeneruj.
Jeżeli jesteś pewien, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne a urządzenie nadal się nie loguje:
– zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS
– zmień port SIP z 5060 na 5090
na routerze:
– upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG
– wyłącz również funkcję UPnP
– zmień ustawienia NAT na symetryczne
– zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów
– po każdej zmianie zrestaruj router
Jeśli powyższe czynności nie pomogą zapytaj dostawcę internetu czy nie blokuje połączeń VoIP oraz czy nie musi znać adresu MAC Twojego urządzenia. Jeżeli posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny). Jeśli używasz aplikacji odinstaluj i zainstaluj ją ponownie zaznaczając wszystkie zgody lub spróbuj zainstalować inną.
Info:
Dane konfiguracyjne wysyłane są w wiadomości e-mail:
SuperVoIP.pl – Twoje hasło do konta SIP
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: błąd rejestracji, konto SIP nie loguje się, pierwsze logowanie SIP, rejestracja SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper