Przeniesienie numeru inicjuje się samodzielnie wybierając na koncie SIP „dodaj numer” > „od innego operatora” W formularzu należy wpisać przenoszony numer, wybrać nazwę operatora i tryb przeniesienia. Można wpisać więcej jak jeden numer, w przypadku kilku numerów jeśli dotychczasowy operator fakturuje je osobno najlepiej utworzyć kilka wniosków zgodnie z fakturami lub specyfikacją usług obecnego operatora. Jeżeli numer ma przypisane dodatkowe numery DDI (w usłudze ISDN) na wniosku umieść wszystkie numery, jeśli nie używasz części numerów z przypisanego zakresu uwzględnij je we wniosku – po przeniesieniu możesz je usunąć.
Uzupełniony wniosek zapisze się jako oświadczenie przy zamówieniu przeniesienia, pobierz je klikając w ikonę: po podpisaniu wgraj skan lub zdjęcie tego dokumentu klikając Załącz:
Wybierając tryb przeniesienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia operator wyznacza datę przeniesienia (zazwyczaj na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego), wybierając bez zachowania okresu wypowiedzenia numer zostaje przeniesiony w wybranym dniu (minimum dwa dni robocze) jednak operator może fakturować nadal usługę za okres wypowiedzenia zgodnie ze swoim regulaminem. W momencie składania wniosku nie należy wypowiadać umowy z operatorem, bardzo ważne aby numer był aktywny w jego sieci inaczej wniosek zostanie odrzucony.
Przeniesienie numeru odbywa się pomiędzy godziną 1:00 a 6:00 w nocy zgodnie z wyznaczoną datą przeniesienia, numer jest aktywny natychmiast po przeniesieniu. Jeżeli przeniosłeś numer komórkowy zostanie on odpięty od karty SIM i przeniesiony do technologii VoIP. Obsługa wiadomości SMS potrwa kilka dni roboczych, zazwyczaj do 3 dni, w tym czasie funkcjonalność SMS będzie niedostępna lub ograniczona.
Pamiętaj, że Twoje urządzenie końcowe wymagać będzie przekonfigurowania na nowe dane. Jeżeli Twoje urządzenie nie obsługuje telefonii VoIP utracisz możliwość realizacji połączeń dlatego sprawdź wcześniej czy posiadasz odpowiednie możliwości techniczne.
Numer możesz w dowolnym momencie przenieść ponownie do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci proces przeniesienia numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję „Przenoszę numer do sieci SuperVoIP”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.
Wniosek o przeniesienie wysłany zostanie po pozytywnej weryfikacji konta, po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail.
Info: · Jeżeli we wniosku w polu Obecny operator nie znajdujesz operatora obsługującego numer wybierz Inny i uzupełnij pole danymi zgodnymi z wystawcą faktury lub umową o świadczenie usług. · Twoje dane na które zarejestrowany jest numer muszą być zgodne z danymi na wniosku, inaczej operator odrzuci wniosek, jeżeli nie jesteś pewny sprawdź i popraw dane u operatora obsługującego numer. · Wniosek online dotyczy numerów polskich, jeżeli chcesz przenieść numer zagraniczny wyślij zgłoszenie.
Ważne: · Jeżeli przenosisz nieużywany numer komórkowy włóż kartę SIM do telefonu i aktywuj zgodnie z instrukcją operatora, przed wypełnieniem wniosku o przeniesienie sprawdź czy numer jest aktywny wykonując np. dowolne połączenie.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Jak przenieść numer do SuperVoIP
Przeniesienie numeru inicjuje się samodzielnie wybierając na koncie SIP „dodaj numer” > „od innego operatora” W formularzu należy wpisać przenoszony numer, wybrać nazwę operatora i tryb przeniesienia. Można wpisać więcej jak jeden numer, w przypadku kilku numerów jeśli dotychczasowy operator fakturuje je osobno najlepiej utworzyć kilka wniosków zgodnie z fakturami lub specyfikacją usług obecnego operatora. Jeżeli numer ma przypisane dodatkowe numery DDI (w usłudze ISDN) na wniosku umieść wszystkie numery, jeśli nie używasz części numerów z przypisanego zakresu uwzględnij je we wniosku – po przeniesieniu możesz je usunąć.
Uzupełniony wniosek zapisze się jako oświadczenie przy zamówieniu przeniesienia, pobierz je klikając w ikonę: po podpisaniu wgraj skan lub zdjęcie tego dokumentu klikając Załącz:
Wybierając tryb przeniesienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia operator wyznacza datę przeniesienia (zazwyczaj na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego), wybierając bez zachowania okresu wypowiedzenia numer zostaje przeniesiony w wybranym dniu (minimum dwa dni robocze) jednak operator może fakturować nadal usługę za okres wypowiedzenia zgodnie ze swoim regulaminem. W momencie składania wniosku nie należy wypowiadać umowy z operatorem, bardzo ważne aby numer był aktywny w jego sieci inaczej wniosek zostanie odrzucony.
Przeniesienie numeru odbywa się pomiędzy godziną 1:00 a 6:00 w nocy zgodnie z wyznaczoną datą przeniesienia, numer jest aktywny natychmiast po przeniesieniu. Jeżeli przeniosłeś numer komórkowy zostanie on odpięty od karty SIM i przeniesiony do technologii VoIP. Obsługa wiadomości SMS potrwa kilka dni roboczych, zazwyczaj do 3 dni, w tym czasie funkcjonalność SMS będzie niedostępna lub ograniczona.
Pamiętaj, że Twoje urządzenie końcowe wymagać będzie przekonfigurowania na nowe dane. Jeżeli Twoje urządzenie nie obsługuje telefonii VoIP utracisz możliwość realizacji połączeń dlatego sprawdź wcześniej czy posiadasz odpowiednie możliwości techniczne.
Numer możesz w dowolnym momencie przenieść ponownie do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci proces przeniesienia numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję „Przenoszę numer do sieci SuperVoIP”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.
Wniosek o przeniesienie wysłany zostanie po pozytywnej weryfikacji konta, po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail.
Info:
· Jeżeli we wniosku w polu Obecny operator nie znajdujesz operatora obsługującego numer wybierz Inny i uzupełnij pole danymi zgodnymi z wystawcą faktury lub umową o świadczenie usług.
· Twoje dane na które zarejestrowany jest numer muszą być zgodne z danymi na wniosku, inaczej operator odrzuci wniosek, jeżeli nie jesteś pewny sprawdź i popraw dane u operatora obsługującego numer.
· Wniosek online dotyczy numerów polskich, jeżeli chcesz przenieść numer zagraniczny wyślij zgłoszenie.
Ważne:
· Jeżeli przenosisz nieużywany numer komórkowy włóż kartę SIM do telefonu i aktywuj zgodnie z instrukcją operatora, przed wypełnieniem wniosku o przeniesienie sprawdź czy numer jest aktywny wykonując np. dowolne połączenie.
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
_
Zobacz instrukcję jak przenieść numer do SuperVoIP w naszym nowym panelu:
Tagi: chcę przenieść kilka numerów, chcę przenieść numer, jak przenieść numer, jak przenieść numer do VoIP, jak przenieść numer komórkowy, jak przenieść numer od innego operatora, przenieść numer do państwa, przenieść numer do supervoip, przenieść numery do supervoip, przenieść numery z innej platformy do supervoip, przeniesienie numeru, przeniesienie numeru do VoIP, przeniesienie numeru GSM, przeniesienie numeru komórkowego, przeniesienie numeru stacjonarnego, przeniesienie numeru z Orange, przeniesienie numeru z Play, przeniesienie numeru z Plus
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper