Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Jak to działa?
Dzięki tej usłudze system rozpoznaje numer osoby dzwoniącej i sprawdza, czy wcześniej ktoś z Twojej firmy próbował się z nią skontaktować. Jeśli tak – połączenie zostanie automatycznie skierowane na to samo stanowisko, z którego wcześniej wykonywano próbę kontaktu.

Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, a wielu konsultantów dzwoni do klientów z tego samego numeru. Klient nie odbiera – ale po jakimś czasie oddzwania. Dzięki trasowaniu, system sprawdza, z którego stanowiska było wykonywane wcześniejsze połączenie i kieruje rozmowę na to stanowisko.

Jak włączyć:

Przejdź do zakładki “Dane” w Moje konto, pod belką “Inne” znajdziesz “Trasowanie połączeń”

Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.

Info:
・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących

Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Jak przełączać (transferować) połączenia