Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Jak to działa? Dzięki tej usłudze system rozpoznaje numer osoby dzwoniącej i sprawdza, czy wcześniej ktoś z Twojej firmy próbował się z nią skontaktować. Jeśli tak – połączenie zostanie automatycznie skierowane na to samo stanowisko, z którego wcześniej wykonywano próbę kontaktu.
Przykład: Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, a wielu konsultantów dzwoni do klientów z tego samego numeru. Klient nie odbiera – ale po jakimś czasie oddzwania. Dzięki trasowaniu, system sprawdza, z którego stanowiska było wykonywane wcześniejsze połączenie i kieruje rozmowę na to stanowisko.
Jak włączyć:
Przejdź do zakładki “Dane” w Moje konto, pod belką “Inne” znajdziesz “Trasowanie połączeń”
Aby przejść do konfiguracji wybierz Ustawienia > Ustawienia połączeń:
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info: ・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR. ・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Trasowanie połączeń
Jak to działa?
Dzięki tej usłudze system rozpoznaje numer osoby dzwoniącej i sprawdza, czy wcześniej ktoś z Twojej firmy próbował się z nią skontaktować. Jeśli tak – połączenie zostanie automatycznie skierowane na to samo stanowisko, z którego wcześniej wykonywano próbę kontaktu.
Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, a wielu konsultantów dzwoni do klientów z tego samego numeru. Klient nie odbiera – ale po jakimś czasie oddzwania. Dzięki trasowaniu, system sprawdza, z którego stanowiska było wykonywane wcześniejsze połączenie i kieruje rozmowę na to stanowisko.
Jak włączyć:
Przejdź do zakładki “Dane” w Moje konto, pod belką “Inne” znajdziesz “Trasowanie połączeń”
Aby przejść do konfiguracji wybierz Ustawienia > Ustawienia połączeń:
Kliknij zakładkę Trasowanie połączeń przychodzących:
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info:
・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Jak przełączać (transferować) połączenia
Tagi: trasowanie połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper