Dzięki usłudze możesz:
- zdefiniować, które konta SIP będą mogły używać usługi,
- ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę "Moje konto" / "Usługi" rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę "Monitoring rozmów"

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

W ustawieniach możesz zdefiniować
- konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać,
- ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
- ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę "Moje konto" / "Usługi" rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę "Monitoring rozmów"

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

W ustawieniach możesz zdefiniować
- konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać,
- ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
Ważne:
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa "Numery wewnętrzne", numer wewnętrzny musi być skonfigurowany do konta SIP.