Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.

1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

W konfiguracji możesz zdefiniować:
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać
– ustalić rodzaj podsłuchu

Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.

Ważne:
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa “Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być przypisany do konta SIP.