Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować: – konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać – ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne: Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa Numery wewnętrzne, numer wewnętrzny musi być przypisany do monitorowanego konta SIP. Zobacz jak dodać numer wewnętrzny tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Monitoring rozmów wychodzących
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować:
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać
– ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne:
tutaj
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa Numery wewnętrzne, numer wewnętrzny musi być przypisany do monitorowanego konta SIP.
Zobacz jak dodać numer wewnętrzny
Tagi: monitoring rozmów, podsłuchiwanie rozmów
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper