Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks – ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna
Instalacja usługi: 1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej“
2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług i zobaczysz jej konfigurację.
3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Rozpoznawanie poczty głosowej Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konta SIP na których usługa będzie aktywna oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Rozpoznawanie poczty głosowej
Dzięki usłudze możesz:
– wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks
– ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej“
2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług
i zobaczysz jej konfigurację.

3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Rozpoznawanie poczty głosowej
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konta SIP na których usługa będzie aktywna oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper