Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– wyeliminować połączenia wychodzące na których zgłasza się poczta głosowa, zapowiedź lub faks
– ustalić na których kontach SIP usługa ma być aktywna

Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych wybieramy usługę “Rozpoznawanie poczty głosowej

2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług i zobaczysz jej konfigurację.

3. Zdecyduj, które konta SIP będą miały aktywną usługę oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.

Wybierz konta SIP na których usługa będzie aktywna oraz ustal poziom wykrywania. Wykrywanie silne odrzuca również połączenia co do których rozpoznanie poczty nie jest pewne.