Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować: – konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać – ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne: Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa Numery wewnętrzne, numer wewnętrzny musi być przypisany do monitorowanego konta SIP. Zobacz jak dodać numer wewnętrzny tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Monitoring rozmów wychodzących
Usługa umożliwia monitorowanie (podsłuchiwanie) wychodzących rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na nadzór i kontrolę jakości obsługi klienta.
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi”, rozwiń listę wyboru usług globalnych i wybierz usługę “Monitoring rozmów“

2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:

Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Monitoring rozmów
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Wybierz konto SIP oraz uprawnienia:
W konfiguracji możesz zdefiniować:
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać
– ustalić rodzaj podsłuchu
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX lub *4XXX, gdzie X to numer wewnętrzny, którego rozmowę chcesz monitorować. Podsłuch jest możliwy wyłącznie w trakcie trwania aktywnej rozmowy.
Ważne:
tutaj
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa Numery wewnętrzne, numer wewnętrzny musi być przypisany do monitorowanego konta SIP.
Zobacz jak dodać numer wewnętrzny
Tagi: monitoring rozmów, podsłuchiwanie rozmów
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper