– zdefiniować, które konta SIP będą mogły używać usługi, – ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę „Moje konto” / „Usługi” rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę „Monitoring rozmów„
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
W ustawieniach możesz zdefiniować – konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać, – ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
Ważne: Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być skonfigurowany do konta SIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Monitoring rozmów wychodzących
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować, które konta SIP będą mogły używać usługi,
– ustalić rodzaj podsłuchiwania
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę „Moje konto” / „Usługi” rozwijamy listę wyboru usług globalnych i wybieramy usługę „Monitoring rozmów„
2. Po zatwierdzeniu usługi wejdź w konfigurację:
W ustawieniach możesz zdefiniować
– konto SIP, które będzie mogło podsłuchiwać,
– ustalić czy ma to być tylko podsłuch, czy ma być możliwość podpowiadania, czy trójstronna konferencja.
Aby uruchomić usługę wybierz na telefonie *4XX, gdzie XX to (dwu lub trzycyfrowy) numer wewnętrzny, który aktualnie prowadzi rozmowę wychodzącą, którą chcesz podsłuchiwać.
Ważne:
Aby korzystać z usługi na koncie musi być aktywna usługa „Numery wewnętrzne”, numer wewnętrzny musi być skonfigurowany do konta SIP.
Tagi: monitoring rozmów, podsłuchiwanie rozmów
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP