Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Kliknij na link “konfiguruj” przy numerze telefonu.

Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji “Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką Usługi globalne wybierz z listy rozwijanej Poczta głosowa.


Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz klikając w nazwę usługi “Poczta głosowa” pod belką “Usługi globalne”.

Własne komunikaty:
Własny komunikat możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).

Info:
Format plików MP3 64kbps 8kHz

Zobacz również:
Pliki audio / Biblioteka mediów
IVR (akcja) – poczta głosowa