Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Kliknij na link “konfiguruj” przy numerze telefonu.
Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji “Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką Usługi globalne wybierz z listy rozwijanej Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz klikając w nazwę usługi “Poczta głosowa” pod belką “Usługi globalne”.
Aby skonfigurować pocztę głosową przejdź do konfiguracji numeru – wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Poczta głosowa
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz w Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Poczta głosowa
Własne pliki audio dla poczty głosowej dodaj wcześniej do usługi IVR w Bibliotece mediów.
Własne komunikaty: Własny komunikat możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Poczta głosowa
Kliknij na link “konfiguruj” przy numerze telefonu.

Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji “Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką Usługi globalne wybierz z listy rozwijanej Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz klikając w nazwę usługi “Poczta głosowa” pod belką “Usługi globalne”.
Aby skonfigurować pocztę głosową przejdź do konfiguracji numeru – wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Poczta głosowa
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz w Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Poczta głosowa
Własne pliki audio dla poczty głosowej dodaj wcześniej do usługi IVR w Bibliotece mediów.
Własne komunikaty:
Własny komunikat możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Info:
Format plików MP3 64kbps 8kHz
Zobacz również:
Pliki audio / Biblioteka mediów
IVR (akcja) – poczta głosowa
Tagi: poczta głosowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper