Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Podłącz telefon kablem zasilającym oraz kablem Ethernet do portu LAN routera.
2. Przejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia (np. 192.168.0.220).
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Chrome, FireFox ) używając komputera podłączonego do tej samej sieci LAN co konfigurowany telefon.
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia: • Line Active: On • Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP • Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP • Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12…… • User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12…… • Password: hasło do konta SIP. Hasło jest wysyłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu. Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak tutaj • SIP Server: sip.supervoip.pl • Enable Outbound Proxy Server: Disabled • Transport: UDP lub TCP (zalecane) • NAT Traversal: Enabled
Porada: Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Uwaga: W starszych modelach Yealink (np. T23G, T27G) zestaw preinstalowanych certyfikatów może być nieaktualny – co uniemożliwia rejestrację po TLS na naszych serwerach z certyfikatami Let’s Encrypt.
Zaktualizuj firmware telefonu do najnowszej wersji (pobierz ze strony producenta).
Jeśli nadal nie da się zarejestrować po TLS zmień transport na TCP lub jako ostateczne rozwiązanie wyłącz w ustawieniach: Settings → Security → Trusted Certificates → “Accept Only Trusted Certificates”
W razie wątpliwości lub potrzeby obsługi nowszych certyfikatów skontaktuj się ze sprzedawcą lub supportem Yealink.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele przewodowe
1. Podłącz telefon kablem zasilającym oraz kablem Ethernet do portu LAN routera.
2. Przejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia (np. 192.168.0.220).
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Chrome, FireFox ) używając komputera podłączonego do tej samej sieci LAN co konfigurowany telefon.
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia:
tutaj
• Line Active: On
• Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
• Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
• Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
• User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu
najczęściej zaczynający się na 12……
• Password: hasło do konta SIP. Hasło jest wysyłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu. Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak
• SIP Server: sip.supervoip.pl
• Enable Outbound Proxy Server: Disabled
• Transport: UDP lub TCP (zalecane)
• NAT Traversal: Enabled
6. Rozwiń zakładkę Codecs i wybierz:
Enable codecs: PCMA, PCMU, g722
7. Zapisz ustawienia
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP:
Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz:
Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Uwaga:
W starszych modelach Yealink (np. T23G, T27G) zestaw preinstalowanych certyfikatów może być nieaktualny – co uniemożliwia rejestrację po TLS na naszych serwerach z certyfikatami Let’s Encrypt.
Settings → Security → Trusted Certificates → “Accept Only Trusted Certificates”Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Nasze adresy IP, porty SIP UDP, TLS i TCP, kodeki i protokoły
Tagi: Yealink konfiguracja
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper