1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin oraz hasło logowania
4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź ustawienia:
Account active: Yes
Accoun Name: Dowolna Nazwa
Sip Server: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Grandstream Seria GXP20XX i GXP10XX
1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, który znajdziesz na wyświetlaczu telefonu.
3. W oknie logowania wpisz admin oraz hasło logowania
4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź ustawienia:
Account active: Yes
Accoun Name: Dowolna Nazwa
Sip Server: sip.supervoip.pl
Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX
Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż hasło logowania do panelu
Send DTMF: via RTP (RFC2833)
NAT Traversal (STUN): YES
5. Zapisz ustawienia przyciskiem Update
Tagi: Grandstream GXP10, Grandstream GXP20
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP