Zanim rozpoczniesz konfigurację musisz dowiedzieć się jaki adres IP otrzymał Twój telefon.
Z menu telefonu wybierz status/network
Adres IP wpisz w przeglądarkę internetową na Twoim komputerze
Domyślne dane logowania do konfiguracji Twojego telefonu to:
user: Polycom (pierwsza duża litera) hasło: 456
Następnie wchodzimy na zakładkę: Lines
i wpisujemy:
Display name: Nazwa dowolna
Adress: Numer konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication User ID: konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication Password: Hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Polycom IP – różne modele
Zanim rozpoczniesz konfigurację musisz dowiedzieć się jaki adres IP otrzymał Twój telefon.
Z menu telefonu wybierz status/network
Adres IP wpisz w przeglądarkę internetową na Twoim komputerze
Domyślne dane logowania do konfiguracji Twojego telefonu to:
user: Polycom (pierwsza duża litera)
hasło: 456
Następnie wchodzimy na zakładkę: Lines
i wpisujemy:
Display name: Nazwa dowolna
Adress: Numer konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication User ID: konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)
Authentication Password: Hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu
Poniżej w grupie Server 1 wpisz:
Address: sip.supervoip.pl
Port: 5060
Expires: 360
Tagi: polycom
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP