1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia: Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
Porada: Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele przewodowe
1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu
Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia:
Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu
najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
SIP Server: sip.supervoip.pl
Enable Outbound Proxy Server: Disabled
Transport: UDP lub TCP
NAT Traversal: Enabled
6. Rozwiń zakładkę Codecs i wybierz:
Enable codecs: PCMA, PCMU, g722
7. Zapisz ustawienia
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Tagi: Yealink konfiguracja
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP