1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia: Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
Porada: Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Telefony IP
Yealink – różne modele przewodowe
1. Uruchom przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer, Chrome lub FireFox )
2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu
Wejdź do menu telefonu do zakładki status aby poznać adres IP urządzenia
3. Wprowadź adres IP urządzenia w pasku adresu przeglądarki internetowej
4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin
5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź ustawienia:
Line Active: On
Label: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Display Name: dowolna nazwa np. SuperVoIP
Register Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu najczęściej zaczynający się na 12……
User Name: 7 cyfrowy numer konta SIP, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu
najczęściej zaczynający się na 12……
Password: hasło do konta SIP, hasło zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Hasło można zmienić w panelu klikając na numer konta SIP, hasło do konta SIP jest inne niż hasło do logowania do panelu
SIP Server: sip.supervoip.pl
Enable Outbound Proxy Server: Disabled
Transport: UDP lub TCP
NAT Traversal: Enabled
6. Rozwiń zakładkę Codecs i wybierz:
Enable codecs: PCMA, PCMU, g722
7. Zapisz ustawienia
Porada:
Aby zapobiec złośliwym połączeniom spoza sieci wyłącz bezpośrednie połączenia po IP: Zezwól na połączenie IP > Wyłączone
oraz: Zaakceptuj tylko serwer zaufanych certyfikatów SIP > Włączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się
Tagi: Yealink konfiguracja
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń