Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dodaj konto SIP jeśli: – posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę, – zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko, – chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo, – masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk, – masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Jak dodać konto SIP
Dodaj konto SIP jeśli:
– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Konto SIP – ustawienia
–
Zobacz jak dodać konto SIP w naszym nowym panelu:
Tagi: Jak dodać dodatkowe konto SIP, jak dodać konto SIP
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper