Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład: Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć: Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info: ・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR. ・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Trasowanie połączeń
Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.
Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.
Jak włączyć:
Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info:
・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Jak przełączać (transferować) połączenia
Tagi: trasowanie połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper