Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Jak to działa? Dzięki tej usłudze system rozpoznaje numer osoby dzwoniącej i sprawdza, czy wcześniej ktoś z Twojej firmy próbował się z nią skontaktować. Jeśli tak – połączenie zostanie automatycznie skierowane na to samo stanowisko, z którego wcześniej wykonywano próbę kontaktu.
Przykład: Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, a wielu konsultantów dzwoni do klientów z tego samego numeru. Klient nie odbiera – ale po jakimś czasie oddzwania. Dzięki trasowaniu, system sprawdza, z którego stanowiska było wykonywane wcześniejsze połączenie i kieruje rozmowę na to stanowisko.
Jak włączyć:
Przejdź do zakładki “Dane” w Moje konto, pod belką “Inne” znajdziesz “Trasowanie połączeń”
Aby przejść do konfiguracji wybierz Ustawienia > Ustawienia połączeń:
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info: ・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR. ・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Trasowanie połączeń
Jak to działa?
Dzięki tej usłudze system rozpoznaje numer osoby dzwoniącej i sprawdza, czy wcześniej ktoś z Twojej firmy próbował się z nią skontaktować. Jeśli tak – połączenie zostanie automatycznie skierowane na to samo stanowisko, z którego wcześniej wykonywano próbę kontaktu.
Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, a wielu konsultantów dzwoni do klientów z tego samego numeru. Klient nie odbiera – ale po jakimś czasie oddzwania. Dzięki trasowaniu, system sprawdza, z którego stanowiska było wykonywane wcześniejsze połączenie i kieruje rozmowę na to stanowisko.
Jak włączyć:
Przejdź do zakładki “Dane” w Moje konto, pod belką “Inne” znajdziesz “Trasowanie połączeń”
Aby przejść do konfiguracji wybierz Ustawienia > Ustawienia połączeń:
Kliknij zakładkę Trasowanie połączeń przychodzących:
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.
Info:
・W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.
・Usługa działa dla połączeń przychodzących oraz wychodzących
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Jak przełączać (transferować) połączenia
Tagi: trasowanie połączeń
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper