Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać na stronie producenta tutaj
2. Po uruchomieniu programu w oknie aplikacji kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu “Dodaj konto”
3. Uzupełnij pola:
– Nazwa konta: numer konta SIP
– Serwer SIP: sip.supervoip.pl
– SIP Login: numer konta SIP
– Domena: sip.supervoip.pl
– Hasło: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
4. Kliknij “Zapisz”
Zalogowane konto potwierdza informacja na dole okna:
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub zobacz pomoc tutaj Rozwiązywanie problemów na stronie producenta zobacz tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak tutaj
Połączenia oczekujące: Aplikacja ma w zależności od wersji włączoną lub wyłączoną funkcję połączeń oczekujących, niektóre wersje przy włączonej funkcji nie informują podczas trwającego połączenia o połączeniu oczekującym a osoba dzwoniąca ma sygnał wolny. Wyłącz połączenia oczekujące aby wysyłać sygnał zajęty:
Kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu “Ustawienia”
Sprawdź czy pole wyboru przy “Połączenia oczekujące” jest puste:
Porada: Usługa kolejkowania połączeń sprawdza czy konto SIP dodane do kolejki prowadzi aktualnie rozmowę, jeśli tak to dzwoniący słyszy muzyczkę podczas oczekiwania i opcjonalnie pozycję w kolejce, system nie kieruje połączeń na konto SIP do czasu aż zakończy ono obecnie trwające połączenie. Zobacz Definiowanie i ustawienia kolejek
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Komputer PC z systemem Windows
MicroSIP dla Windows
1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać na stronie producenta
tutaj
2. Po uruchomieniu programu w oknie aplikacji kliknij w prawym rogu ikonę
i wybierz z menu “Dodaj konto”
3. Uzupełnij pola:
– Nazwa konta: numer konta SIP
– Serwer SIP: sip.supervoip.pl
– SIP Login: numer konta SIP
– Domena: sip.supervoip.pl
– Hasło: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Uwaga!
tutaj
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak
4. Kliknij “Zapisz”
Zalogowane konto potwierdza informacja na dole okna:
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub
zobacz pomoc tutaj
zobacz tutaj
Rozwiązywanie problemów na stronie producenta
Uwaga!
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu, zobacz jak
Połączenia oczekujące:
Aplikacja ma w zależności od wersji włączoną lub wyłączoną funkcję połączeń oczekujących, niektóre wersje przy włączonej funkcji nie informują podczas trwającego połączenia o połączeniu oczekującym a osoba dzwoniąca ma sygnał wolny. Wyłącz połączenia oczekujące aby wysyłać sygnał zajęty:
Kliknij w prawym rogu ikonę
i wybierz z menu “Ustawienia”

Sprawdź czy pole wyboru przy “Połączenia oczekujące” jest puste:
Porada:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Usługa kolejkowania połączeń sprawdza czy konto SIP dodane do kolejki prowadzi aktualnie rozmowę, jeśli tak to dzwoniący słyszy muzyczkę podczas oczekiwania i opcjonalnie pozycję w kolejce, system nie kieruje połączeń na konto SIP do czasu aż zakończy ono obecnie trwające połączenie.
Zobacz
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Konta SIP a numery publiczne
Instrukcje i pomoc MicroSIP – strona producenta
Tagi: Aplikacja SIP dla Windows, Aplikacja VoIP dla Windows, MicroSIP, MicroSIP dla Windows
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja cesja konta dokumenty do numeru grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip przeniesienie numeru regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper