1.Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji rozwiń menu softphone i wybierz „Account Settings”
3. Uzupełnij pola według przykładu: – Account name: Nazwa dowolna – User ID: numer konta SIP (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer), – Domain: sip.supervoip.pl – w polu password wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Komputer PC z systemem Windows
X-Lite 5 dla Windows
1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji rozwiń menu softphone i wybierz „Account Settings”
3. Uzupełnij pola według przykładu:
– Account name: Nazwa dowolna
– User ID: numer konta SIP (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer),
– Domain: sip.supervoip.pl
– w polu password wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Tagi: X-Lite
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper