1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po uruchomieniu programu w oknie aplikacji kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu „Dodaj konto”
3. Uzupełnij pola:
– Nazwa konta: numer konta SIP
– Serwer SIP: sip.supervoip.pl
– SIP Login: numer konta SIP
– Domena: sip.supervoip.pl
– Hasło: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
4. Kliknij „Zapisz”
Zalogowane konto potwierdza informacja na dole okna:
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Połączenia oczekujące: Aplikacja ma w zależności od wersji włączoną lub wyłączoną funkcję połączeń oczekujących, niektóre wersje przy włączonej funkcji nie informują podczas trwającego połączenia o połączeniu oczekującym a osoba dzwoniąca ma sygnał wolny. Wyłącz połączenia oczekujące aby wysyłać sygnał zajęty:
Kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu „Ustawienia”
Sprawdź czy pole wyboru przy „Połączenia oczekujące” jest puste:
Porada:
Usługa kolejkowania połączeń sprawdza czy konto SIP dodane do kolejki prowadzi aktualnie rozmowę, jeśli tak to dzwoniący słyszy muzyczkę podczas oczekiwania i opcjonalnie pozycję w kolejce, system nie kieruje połączeń na konto SIP do czasu aż zakończy ono obecnie trwające połączenie.
Zobacz: Definiowanie i ustawienia kolejek
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Komputer PC z systemem Windows
MicroSIP dla Windows
1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po uruchomieniu programu w oknie aplikacji kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu „Dodaj konto”
3. Uzupełnij pola:
– Nazwa konta: numer konta SIP
– Serwer SIP: sip.supervoip.pl
– SIP Login: numer konta SIP
– Domena: sip.supervoip.pl
– Hasło: wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na e-mail po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
4. Kliknij „Zapisz”
Zalogowane konto potwierdza informacja na dole okna:
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Połączenia oczekujące:
Aplikacja ma w zależności od wersji włączoną lub wyłączoną funkcję połączeń oczekujących, niektóre wersje przy włączonej funkcji nie informują podczas trwającego połączenia o połączeniu oczekującym a osoba dzwoniąca ma sygnał wolny. Wyłącz połączenia oczekujące aby wysyłać sygnał zajęty:
Kliknij w prawym rogu ikonę i wybierz z menu „Ustawienia”
Sprawdź czy pole wyboru przy „Połączenia oczekujące” jest puste:
Porada:
Usługa kolejkowania połączeń sprawdza czy konto SIP dodane do kolejki prowadzi aktualnie rozmowę, jeśli tak to dzwoniący słyszy muzyczkę podczas oczekiwania i opcjonalnie pozycję w kolejce, system nie kieruje połączeń na konto SIP do czasu aż zakończy ono obecnie trwające połączenie.
Zobacz: Definiowanie i ustawienia kolejek
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Konta SIP a numery publiczne
Tagi: MicroSIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP