1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia. Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać „02” – urządzenie poda swój adres IP. 2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP, 3. podać domyślne hasło: „admin”, 4. podać następujące parametry w zakładce „Advanced setting”: Account Name: Dowolna nazwa SIP server: sip.supervoip.pl SIP User ID: siedmiocyfrowy login SIP (zaczynający się od cyfr 12XXXXX) Authenticate ID: wpisujemy to co wyżej Authenticate Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. Register Expires: 60 [sekund] Preferred Vocoder: wybieramy kodek PCMA NAT Traversal:YES
UWAGA! Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Grandstream HT286, HT486
Aby skonfigurować bramkę należy:
1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia.
Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać „02” – urządzenie poda swój adres IP.
2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP,
3. podać domyślne hasło: „admin”,
4. podać następujące parametry w zakładce „Advanced setting”:
Account Name: Dowolna nazwa
SIP server: sip.supervoip.pl
SIP User ID: siedmiocyfrowy login SIP (zaczynający się od cyfr 12XXXXX)
Authenticate ID: wpisujemy to co wyżej
Authenticate Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Register Expires: 60 [sekund]
Preferred Vocoder: wybieramy kodek PCMA
NAT Traversal: YES
UWAGA!
Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Tagi: Grandstream HT286, Grandstream HT486
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper