1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** oraz 110# i odsłuchaj adres IP, 2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce uzyskany adres IP, 3. kliknij w prawym górnym rogu na „admin login” a potem „switch to advanced view) 4. wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2), 5. wybierz następujące parametry:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 360 [sekund]
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce mojekonto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta.
Preferred Codec: 711u
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy: (*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Linksys PAP2, PAP2T, SPA1001
1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** oraz 110# i odsłuchaj adres IP,
2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce uzyskany adres IP,
3. kliknij w prawym górnym rogu na „admin login” a potem „switch to advanced view)
4. wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. wybierz następujące parametry:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 360 [sekund]
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce mojekonto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta.
Preferred Codec: 711u
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Tagi: dialplan Linksys, Linksys PAP2, Linksys PAP2T, Linksys SPA1001
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń