1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** oraz 110# i odsłuchaj adres IP, 2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce uzyskany adres IP, 3. kliknij w prawym górnym rogu na „admin login” a potem „switch to advanced view) 4. wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2), 5. wybierz następujące parametry:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 360 [sekund]
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce mojekonto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta.
Preferred Codec: 711u
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy: (*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Linksys PAP2, PAP2T, SPA1001
1. z klawiatury telefonu podłączonego do bramki wybierz **** oraz 110# i odsłuchaj adres IP,
2. zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce uzyskany adres IP,
3. kliknij w prawym górnym rogu na „admin login” a potem „switch to advanced view)
4. wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. wybierz następujące parametry:
NAT Mapping Enable: Yes
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 360 [sekund]
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce mojekonto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta.
Preferred Codec: 711u
Zgodnie z dialplanem podczas wybierania numeru bramka czeka na 10 sek. i dopiero wysyła żądanie do operatora, jeżeli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru użyj # po wyborze numeru, np. 612504000#
Możesz również podmienić dialplan na poniższy:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1)
Jeżeli wykonujesz połączenia na numerację AUS – skrócone numery informacyjne, 5 cyfr z zakresu 19000-19999 (np. taxi 19123), numer należy poprzedzić prefiksem miasta – zamień 22 na prefiks swojej strefy numeracyjnej i użyj poniższego dialplanu:
(*xxS0|#xxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|00[1-9]xxxxxxxxx.S3|112S0|9[8-9]xS1|<:22>190xxS1)
Tagi: dialplan Linksys, Linksys PAP2, Linksys PAP2T, Linksys SPA1001
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP