1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia. Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać ** – urządzenie poda swój adres IP w języku angielskim 2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP, 3. podać domyślne hasło: „admin”, 4. podać następujące parametry w zakładce „FX Port1”:
Primary SIP Server: sip.supervoip.pl NAT Traversal (STUN): YES SIP User ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX Authenticate ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX Authenticate Password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. Name: Nazwa dowolna Outgoing Call without Registration No Register Expiration: 5
UWAGA! Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
Grandstream HT 586
Aby skonfigurować bramkę należy:
1. Podnieść słuchawkę telefonu podłączonego do urządzenia.
Wybrać *** aby wejść do menu głosowego. Potem wybrać ** – urządzenie poda swój adres IP w języku angielskim
2. w przeglądarce www wpisać ten adres IP,
3. podać domyślne hasło: „admin”,
4. podać następujące parametry w zakładce „FX Port1”:
Primary SIP Server: sip.supervoip.pl
NAT Traversal (STUN): YES
SIP User ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX
Authenticate ID: Login SIP zaczynający się od cyfr 12XXXXX
Authenticate Password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Name: Nazwa dowolna
Outgoing Call without Registration No
Register Expiration: 5
UWAGA!
Jeśli Twoja bramka będzie się często samoczynnie wylogowywać ustaw opcję Use Random Port: YES
Tagi: Grandstream HT 586
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP