1. Zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce jej adres IP oraz admin i hasło admin 2. Przejdź na zakładkę ADVANCED i wpisać w domain name: sip.suoervoip.pl 3. Następnie wybrać radiobutton USERAGENT i podać natęujące parametry Phone Number: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce Ustawienia SIP. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 125XXXX Display Name: Nazwa dowolna Authentication Username: login SIP (7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX) Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu. Retype password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Bramki VoIP
D-Link DVG2001S
1. Zaloguj się do konfiguratora bramki wpisując w przeglądarce jej adres IP oraz admin i hasło admin
2. Przejdź na zakładkę ADVANCED i wpisać w domain name: sip.suoervoip.pl
3. Następnie wybrać radiobutton USERAGENT i podać natęujące parametry
Phone Number: login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce Ustawienia SIP. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 125XXXX
Display Name: Nazwa dowolna
Authentication Username: login SIP (7 cyfrowy numer zaczynający się na 12XXXXX)
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Retype password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Tagi: D-Link DVG2001S
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP